حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت پایدار است

حجت‌الاسلام جعفری بابیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت پایدار است گفت: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات عشق خود به ایران اسلامی را نشان دادند.

حجت‌الاسلام «امیرقلی جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت پایدار است.

 

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم با حضور خود در صحنه انتخابات عشق خود به ایران اسلامی را نشان دادند.

 

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را خلق یک حماسه دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام جعفری مردم چهارمحال و بختیاری گفت: در دوره‌های مختلف، به‌ویژه در ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی مشارکت بالا و پر شور داشتند و در انتخابات امسال نیز با مشارکت بالای خود در پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات این استان اضافه خواهند کرد.

 

وی یادآور شد: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، اقتدار کشور و نظام در سطح ملی و بین‌المللی را ثابت کنند.

 

حجت‌الاسلام جعفری اظهار داشت: تمام افرادی که کشور را دوست دارند با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای زمینه رفع مشکلات ایران در آینده را فراهم کنند.

 

کد خبر 1067656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha