حضور گسترده مردم در انتخابات نظام را در برابر دشمن واکسینه می‌کند

​محمدیاری گفت: مردم امروز با حضور خود در انتخابات علاوه بر اینکه صحنه اتحاد و انسجام را به رخ دشمن می‌کشند بلکه با این حرکت خود نظام را واکسینه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « حسن محمدیاری» امروز(جمعه، 28 خرداد) در برنامه برای میهن جهت پوشش انتخابات 1400 اظهارکرد:‌ موضوع اقتصاد و معیشت امروز اصلی‌ترین دغدغه مردم است و آنان از مسئولان واقعا مطالبه دارند از طرفی انتظار داریم دولت آینده برای رفع چالش‌های اقتصادی راهکارهای خوبی را پیاده کند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با بیان اینکه مردم برای شرکت در انتخابات دارای شعور سیاسی بالایی هستند و بصیرت و هوشیاری کاملی دارند تصریح کرد: ما فقط می‌توانیم معیارها و شاخص‌های فرد اصلح و کارآمد را برای مردم تبیین کنیم و در انتها این خود آنان هستند که باید انتخاب کنند.

 

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه بدون تردید حضور همه جانبه مردم در پای صندوق‌های رأی باعث ایجاد یک دولت قدرتمند می‌شود اضافه کرد: مجلس یازدهم به عنوان یک مجلس انقلابی برای تعامل با دولت آینده آمادگی کاملی دارد و به عقیده بنده اگر این انسجام، اتحاد و همدلی بین سه قوا وجود داشته باشد، آثار داخلی و خارجی خوبی به همراه دارد.

 

وی از جمله آثار و تبعات مثبت وجود وحدت و انسجام بین دولت و مجلس را کاهش تنش‌ها اعلام کرد و افزود: در صورت تعامل خوب و مثبت بین قوه مقننه و قوه مجریه قطعا خروجی کار ما هم که در راستای خدمت حداکثری به مردم است بهتر می‌شود زیرا اگر انشقاق وجود داشته باشد ما حتما ضرر می‌کنیم.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس قوای سه گانه را سه تکه پازلی که همدیگر را تکمیل می‌کنند خواند و یادآور شد: دشمن تحریم‌های همه جانبه‌ای را علیه کشورمان و نظام اعمال کرده است اما مردم همچنان پای نظام ایستادند و به تعبیر دیگر هر جایی که کشور از مردم فاصله بگیرد دچار آسیب می‌شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس اظهار داشت: مردم استان گیلان و البته سراسر کشورمان امروز با حضور حداکثری خود در واقع نظام را واکسینه می‌کنند و ما شاهدیم که همیشه سنگ تمام گذاشتند بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم آینده خوبی در پیش باشد و امیدواریم با انسجام و همدلی بتوانیم چالش‌ها را برطدف کنیم.

 

محمدیاری در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در تمام صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام خاطرنشان کرد: در همین جا لازم می‌دانم تشکر کنم از همه کسانی که نشاط انتخاباتی را در مردم ایجاد می‌کنند و معتقدیم هر چه قدر برای مردم شرایط مفرح را ایجاد کنیم آثار و برکات آن منشأ خیرات فراوانی می‌شود.

 

کد خبر 1067685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha