تمهیدات لازم برای برگزاری نظارت بهینه در حوزه انتخابیه خرمشهر درنظر گرفته شده است

اسعدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری نظارت بهینه در حوزه انتخابیه خرمشهر درنظر گرفته شده است گفت:‌ بازرسان و سربازان مربوطه مشخص شدند و در تمام ۱۱۰ شعب رای گیری در خرمشهر آموزش های لازم داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «نورالله اسعدی» عصر امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث نظارت هیچگونه مشکل خاصی در شعب اخذ رای تاکنون مشاهده نشد‌ه است.

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خرمشهر با بیان اينکه تمهیدات لازم برای برگزاری نظارت بهینه در حوزه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان انجام شد افزود: بازرسان و سربازان مربوطه مشخص شدند و در تمام ۱۱۰ شعب رای گیری در خرمشهر آموزش های لازم داده شد.

 

وی با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شعب اخذ رای اضافه کرد: با ابلاغ وزارت کشور همه شیوه نامه های بهداشتی در حال اجراست.

 

اسعدی به اهمیت موضوع شرکت در انتخابات اشاره کرد و یاد آور شد: همه مردم به نوعی شرکت در انتخابات را تکلیف خود می دانند تا در سرنوشت مملکت خود نقش داشته باشند و با پر رنگ‌ تر شدن این نقش تاثیر آن هم موثرتر خواهد بود.

 

کد خبر 1067692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha