حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای، اقتدار ملی را به دنبال دارد

به گفته حجت الاسلام باقری، باید رای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تبلیغ و روشن‌سازی کنیم چرا که حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار ملی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر جمعه در نشست خبری با خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: ملت ایران همواره برای اقتدار ایران اسلامی پای کار بودند.

 

حجت الاسلام باقری با بیان اینکه غیرت و تعصب مردم ایران موجب حضور فعال مردم در صحنه ها شده است، یادآور شد: به دلیل وجود منابع و سرمایه های فراوان در ایران، این کشور دوستان و دشمنان زیادی دارد.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به تلاش دشمنان ایران برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات، افزود: بصیرت بالای مردم ایران موجب شده تا دشمن در این توطئه ناکام ماند.

 

وی افزود: باید رای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تبلیغ و روشن‌سازی کنیم چرا که حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار ملی را به دنبال دارد.

 

باقری با اشاره به اینکه سطح مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری در تلویزیون مورد پسند نبود، گفت: مباحثی که در این مناظرات رد و بدل می شد، در شان کشور ایران نبود.

 

کد خبر 1067716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha