مردم برنده میدان انتخابات/ ما بر آن عهد که بودیم، هستیم

گیلانی های سرافراز یک بار دیگر در حماسه حضور در اطاعت از ولایتمداری خود به پا خواستند و نشان دادند همواره بر آن عهدی که بسته اند، هستند و این نشان می دهد هنوز برنده این میدان مردمند.

خبرگزاری شبستان_ گیلان، نوشین کریمی؛ ماراتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا امروز(جمعه، ۲۸ خرداد) با تمام شبهه افکنی های دشمن و عوامل دست نشانده آنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم و ادعا برای قهر بودن ملت با صندوق های رای در نظام جمهوری اسلامی ایران، با شکوه همیشگی اش از ساعات اولیه آغاز و همچنان با گذشت ۱۴ ساعت با شور و نشاط وصف ناشدنی اش، ادامه دارد.



ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی اینبار نیز مشعل انقلاب را در دست گرفتند تا روشنایی اش را برای فردای بهتر این سرزمین پیشکش کنند.
 

زنان و مردان گیلانی از وسط شالیزارها و باغ های زیتون و چایی، از میان امواج دریای خزر و قلعه های تاریخی و مستحکم تا بازار مج‌های پیر و کهنسال امروز به عشق ایران و ایرانی دست از کار کشیدند تا یکبار دیگر به انقلاب اسلامی "آري" بگویند.



گیلانی مشترک از گیلک، تالش، ترک و کرد از شیعه و سنی و مسیحی امروز با اتحاد دوشادوش هم در صفوف به هم فشرده در صحنه امتحان حاضر شدند تا میدان‌دار حماسه همیشگی شان باشند.



مردمان دیار هشت هزار شهید دلاور و قهرمان همچون شهیدان املاکی، قلی پور، کریمی، بیگلو، خوش سیرت، حق وردیان، گلستانی و... هرگز به توطئه دشمنان توجه نکرده و نمی کنند.

 


مردم ولایت‌مدار گیلان امروز با هر قدمی که به سوی صندوق های رای برداشتند فارغ از اینکه چه کسی با چه میزان آرایی برگزیده می شود، خود را برنده واقعی این انتخابات نشان دادند و این عزت، افتخار و اقتدار ایران بزرگ است.



مردم گیلان با مشارکت ۵۲.۸۵ نشان دادند که حتی اگر مشکلات و سختی های زندگی آنان را خمیده و اندوهگین کند اما با تکیه بر خیمه ولایت و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری قامت صاف کرده و مانند کوه خواهند ایستاد تا اجنبی دستش به ذره ذره این خاک مقدس نرسد.

 

ایران اسلامی امشب خواب آرام را از دشمنان خود گرفته و ترس فردای بهتر را به جانشان انداخته است. این ملت سزاوار بهترین ها است و کسانی که بر مسند قدرت می نشینند مدیون تک تک آرای این ملتند...

کد خبر 1067765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha