افزایش شمار مردم آبادان در شعب اخذ رای / آبادانی ها مشتاقانه پای صندوق های رای

مردم آبادان همواره برای تعیین سرنوشت کشور و شهر خود پای صندوق های رای با اشتیاق حاضر می شوند به طوری‌که تمام شعب اخذ رای با افزایش شمار رای دهندگان مواجه شده اند.

خبرگزاری شبستان - منطقه آزاد اروند؛ اسماعیل آریانیا، از ساعت ۷ صبح روز (جمعه ۲۸ خرداد) پس از شروع فرایند رای گیری در شعب اخذ رای مردم آبادان مشتاقانه به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند و حماسه تاریخی دیگری را آفریند.

 

چهره ها و شخصیت های مهم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و دینی، شیوخ، عشایر، سران قبائل، مرد و زن، پیر و جوان و ... در آبادان برای ساخت سرنوشت خود پا به میدان انتخابات گذاشتند تا فرد اصلحی را برای اداره امور کشور و افراد کارآمد و انقلابی را جهت امورات شهری خود برگزینند.

 

به دلیل گرمای هوا ظهر امروز در اکثر شعب ازدیاد جمعیت زیاد مشاهده نمی شد اما از بعد از ظهر و با کمتر شدن درجه گرمای هوا رفته رفته همه مردم این شهرستان پای صندوق های رای آمدند تا حماسه آفرینی کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی بزنند.

 

از صبح امروز هم ۱۲۵ ناظر بهداشتی در راستای اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای شهرستان حضور دارند.

 

جمعی از ورزشکاران و هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در شعب اخذ رای هم حضور پیدا کردند تا در آینده کشور سهمی داشته باشند.

 

ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی آبادان به خصوص هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت با حضور در شعب اخذ رای ضمن شرکت در انتخابات بر علاقه‌مندی خود در تعیین سرنوشت کشور و همچنین حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

 

«میلاد قلاوند» یکی از ورزشکاران آبادانی با بیان اینکه ورزشکاران در همه عرصه‌ها از دفاع مقدس، میادین ورزشی و یا عرصه‌هایی چون انتخابات حضور موثر و تاثیرگذاری دارند اظهار کرد: انتخابات امروز با حضور مناسب جوانان همراه خواهد بود که امیدواریم این حضور با انتخاب‌ خوبی همراه شود و فردی متعهد، وفادار و خدمتگزار به نظام و مردم سکان دار قوه مجریه شود.

 

این ورزشکار آبادانی برگزاری پرشور و حضور همگانی مردم در پای صندوق رای را ضامن امنیت کشور و پشتوانه اقتدار نظام دانست و افزود: پشتوانه مردمی کشور باعث ترس دشمن می‌شود و اقتدار مردم و نظام را نشان می‌دهد.

 

«حمید چهره‌نگار» نیز یکی از هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با حضور در شعبه اخذ رای تصریح کرد: انتخابات حق تعیین سرنوشت است و باید فردی را انتخاب کنیم تا سرنوشت خوبی را برای کشور رقم بزند.

 

وی با بیان اینکه وظیفه همه ماست که به عنوان یک ایرانی و علاقه‌مند به کشور در سرنوشت خود شرکت و از حق رای خود استفاده کنیم گفت: هیچ کسی به جز یک ایرانی به داد مردم ایران نخواهد رسید، لذا به افرادی که مشکلات اقتصادی و معیشتی دارند توصیه می کنم در این انتخابات شرکت کنند.

 

«قاسم بدری» یکی دیگر از ورزشکاران آبادانی نیز از آحاد ورزشکاران خواست تا با هر سلیقه‌ای که دارند به نامزدهای مورد نظر خود برای ریاست جمهوری و شورا رای دهند و عنوان کرد: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، وظیفه شرعی و ملی برای شرکت در انتخابات به ما سپرده شده است.

 

وی تاکید کرد: ملت ما با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، همچون گذشته خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان این نظام کشیده و ثابت می‌کند در همه حال پشتیبان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب است.

 

پیشکسوتان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی نیز امروز آمدند تا بار دیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام امت تجدید میثاق و این انتخابات را بیش از پیش پرشور تر کنند.

 

«ابراهیم باقری رجاء» از پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز تاکید کرد: همانطور که رزمندگان در میان جنگ خود را اثبات کردند مردم امروز باید در میدان جنگ برای انقلاب حضور پیدا کنند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه امروز روز بسیار مهمی برای نظام، انقلاب و مردم است، مردم باید آگاهانه و با بصیرت افرادی را انتخاب کنند که در آینده در مملکت تحولی ایجاد کرد.

 

همچنین با توجه به دمای بالای هوا امروز مردم با حضوری پرشور در پای صندوق های رای در مسجد مهدی موعود آبادان آمدند و گفتند ما همیشه در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده هستیم.

 

آنها با تاکید بر حضوری پرشور برای شکست دشمنان از همشهریان و هموطنان خود خواستند این بار هم با شرکت در حماسه حضور با رای خود برگ زرین دیگری بر تاریخ کشورمان اضافه کنند.

 

کارکنان حراست پالایشگاه آبادان هم علاوه بر حضور در محل کار، پای صندوق های رای حضور یافتند تا بتوانند نقش خود را در سرنوشت کشور ایفا کنند.

 

مردم شهیدپرور شهرستان آبادان آگاهانه و با بصیرت همانند گذشته که در تمامی صحنه های مختلف نظام حضور یافته اند این بار هم آمدند تا به همه دنیا، مستکبرین و استعمار و استکبار جهانی ثابت کنند که دلشان در گرو این نظام و رهبر انقلاب است و یاوه گویی ها و توطئه چینی های آنان علیه ایران اسلامی نه تنها اثر ندارد بلکه دست آنها برای ملت ایران رو شده است و به تهدیدات و هجمه های بین المللی توجهی نخواهند داشت.

 

کد خبر 1067775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha