اتمام مهلت رای گیری در استان لرستان

ثمینی اتمام مهلت رای گیری را تا پایان ساعت ۲۴ اعلام کرد و گفت: با پایان مهلت اخذ رای، کار شمارش آراء آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» دقایقی پیش در ستاد انتخابات استان با تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم، اظهار داشت: مردم مومن، انقلابی، متدین و سلحشور  استان لرستان امروز همگام با ملت ایران حماسه بسیار بزرگی را  خلق کرده اند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان اتمام مهلت رای گیری را تا پایان ساعت ۲۴ امشب اعلام کرد و افزود قاعدتاً پس از اتمام انتخابات کار شمارش آرا شروع خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد فرایند شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری توسط ستاد انتخابات وزارت کشور و در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اعلام هیئت های اجرایی و فرمانداران آغاز خواهد شد. 

 

ثمینی اذعان داشت: نتایج شمارش آرا در مراکز شهرستانها در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهدشد و در شهرستانهای کوچک و روستاها از طریق فرمانداری ها اعلام خواهیم کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان با اشاره به شرایط کرونایی گفت: انتخابات امروز با تمام پیش بینی ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و همواره در درجه اول  سلامت مردم و رعایت مسائل بهداشتی مد نظر  است و لازم است با همکاری مردم در پیامدهای بعدی انتخابات به رفتارهای اجتماعی دامن نزنیم  و لازم است هر مجموعه ای که با رای ملت به پیروزی در انتخابات برسد با مراعات مسائل بهداشتی تجمعات را کاهش دهند زیرا سلامت مردم در اولویت ماست.

 

ثمینی در پایان با اشاره به نمایش اقتدار و حماسه ملی در انتخابات بر لزوم فاصله گذاری اجتماعی و رعایت مقررات کرونایی تاکید کرد و اظهار کرد: از تلاش تمامی عوامل برگزارکننده  اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت نیروهای انتظامی و امنیتی اصحاب رسانه، خبرنگاران و خبرگزاری ها و صدا و سیما و همه عوامل دست اندر کار تقدیر و تشکر می شود. 

 

 

کد خبر 1067787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha