شرکت ۵۳۰ زندانی کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات ۱۴۰۰

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار در مراکز ندامتگاهی استان بیش از ۵۳۰ نفر در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «منصور بیژنی» شوق و اشتیاق زندانیان در پای صندوق های رأی را قابل تحسین دانست و به خبرنگاران، گفت: همسو و همگام با مردم غیور و مهین پرست ایران بزرگ و با هدف حمایت از انقلاب اسلامی در راستای تائید فرمایشات مقام معظم رهبری که حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی دانستند، کارکنان، سربازان وظیفه و زندانیان زندان های مرکزی یاسوج، کانون اصلاح و تربیت، اندرزگاه نسوان، زندان های دهدشت و گچساران در انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شورای های اسلامی شهر و روستا با شور و افتخار برای پایبندی به نظام مقدس اسلامی رأی خود را به صندوق های سیار مستقر در زندان ها انداختند.

 

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای نخستین بار در مراکز ندامتگاهی استان بیش از ۵۳۰ نفر در انتخابات شرکت کردند.

 

وی ادامه داد: بسیاری از زندانیان به دلیل نبود کارت ملی، شناسنامه و بعد مسافت جهت دریافت آنها نتوانستند در این انتخابات شرکت کنند.

 

بیژنی افزود: صندوق‌های سیار اخذ رأی در کل زندان‌های استان و با حضور ناظران بر انتخابات مستقر بوده و خوشبختانه شاهد حضور گسترده و پررنگ کارکنان و زندانیان در کنار هم و در یک فضای صمیمی در این شعب انتخابی بودیم که این مایه مباهات، عزت، سربلندی و افتخار مهین سرفراز اسلامی‌مان، ایران است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
کد خبر 1068000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha