شهرستان رودسر منتخبانش را در شورای شهر شناخت

منتخبان شورای شهر شهرستان رودسر در پنج شهر رودسر، واجارگاه، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر مشخص شدند.

«محمدمهدی مظفری» با اشاره به پایان شمارش آرا در شهرستان رودسر به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نتایج ششمین دوره انتخابات شورای شهر در پنج شهر رودسر، کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و واجارگاه مشخص شد.

 

فرماندار رودسر با اشاره به منتخبان مردم رودسر در انتخابات شورای شهر افزود: در حوزه شهری رودسر «سید سبحان میر عابد حسینی» با ۲ هزار و ۳۴۷ رأی بیشترین آرای مردم را به نام خود ثبت کرد.

 

وی ادامه داد: «فائزه قنبر زاده» با ۲ هزار و ۳۹ رأی، « اسماعیل صفری» با هزار و ۹۸۷، « معصومه نقدی بازنشین» با هزار و ۷۸۴ و « شهرام قهرمانی» با هزار و ۶۸۹ رآی بیشترین آرا را کسب کرده و وارد پارلمان شهری شدند.

 

مظفری با اشاره به انتخابات شورای شهر در کلاچای اعلام کرد: «کامران علی پور کلایه»، «مرتضی فرزاد فردهیر»، «مجتبی هاشم زاده گزافرودی»، «بابک قاسمی» و «علی آقاجان پور مقئم گزافرودی» به عنوان منتخبان مردم در این شهر معرفی شدند.

 

وی با بیان اینکه «رسول نبی پور چاکل» با ۸۰۸ رای بیشترین آرا را در شهر واجارگاه داشت تصریح کرد: «ابوطالب کیوانی»، «روح الله مردان واجاری»، «علی رستم پور واجاری» و «خیرالله رضایی کنگاچر» به عنوان منتخبان مردم در این شهر معرفی شدند.

 

فرماندار رودسر با اشاره به نتایج انتخابات در شورای شهر رحیم آباد اظهارکرد:«حید محمدیان شوئیلی»، «صالح حیدری اشکلک»، «عبدالوهاب رضائی نعمت سرا»، «امیر فریدونی» و «مرتضی قربانی بلدسر» به عنوان منتخبان مردم در این شهر معرفی شدند.

 

مظفری خاطرنشان کرد: در چابکسر نیز «حکیمه نوری دوران محله»، «جعفر قاسمی جیردهی»، «سهیل رمضان زاده کراتی»، «جعفر حسن زاده شیخ زاهدی» و «رامین محمدی چابک» برگزیده این دور از رقابت‌های انتخاباتی شورای شهر شدند.

 

کد خبر 1068114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha