مشارکت ۵۰ درصدی مردم خرمشهر در انتخابات

حیدری از افزایش ۲۰ درصدی شمار رای دهندگان خرمشهری در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: روز گذشته ۵۰ درصد مردم این شهرستان پای صندوق های رای آمدند و در این دوره از انتخابات مشارکت داشتند.

«محمد حیدری» ظهر امروز (شنبه ۲۹ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه مردم خرمشهری در این دور از انتخابات ۲۰ درصد نسبت به دوره قبلی انتخابات افزایش مشارکت داشتند اظهار کرد: بیش از ۶۳ هزار نفر از مجموع کل واجدین شرایط رای خرمشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند که این میزان مشارکت معادل ۵۰ درصد را نشان می دهد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از ادامه دار بودن شمارش آرا در این حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: از مشارکت و حضور به موقع مردم مقاوم این شهرستان قدردانی و تشکر می کنم؛ ساکنان این خطه ثابت کرده اند هر زمان که لازم باشد به صحنه می آیند و در برابر دشمن قدعلم می کنند.

 

وی تصریح کرد: شمارش آرا در بخش مرکزی خرمشهر، بخش مینو و روستاها به پایان رسیده و در حال تجمیع نتایج با شورای نگهبان هستیم.

 

حیدری آمار منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب کرد و ادامه داد: آمار و نتایج شمارش آرا باید به طور رسمی از طریق ستاد انتخابات اعلام شود و اسامی و نتایج اعلام شده در فضای مجازی فاقد اعتبار و صحت لازم است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به تعدد شعب و حضور و مشارکت باشکوه مردم خرمشهر در صحنه انتخابات ممکن است کار شمارش آرا تا عصر امروز شنبه به طول بکشد.

 

کد خبر 1068116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha