سلسله وبینارهای دهه کرامت در خراسان شمالی برگزار می شود

سلسله وبینارهای دهه کرامت در آستانه میلاد امام مهربانی ها، حضرت امام رضا (علیه السلام) ویژه فعالان کانون های فهمای خراسان شمالی برگزار می شود.

«هاشم شیرازیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: سلسله وبینارهای دهه کرامت به همت کمیته ارتباطات و فضای مجازی ستاد دهه کرامت کشور و با هدف تبیین آموزه های رضوی و زندگانی حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج، امام رضا (علیه السلام) و نیز حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) و در قالب برنامه های ضبط شده، برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: با توجه به شعار دهه کرامت سال جاری با عنوان «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (ع)» موضوعاتی انتخاب و در اختیار اساتید حوزه و دانشگاه قرار گرفت و برنامه ضبط شده برای اجرا در فضای مجازی آماده شد.

 

شیرازیان اعلام کرد: دو وبینار در خراسان شمالی آماده شده که در بردارنده موضوع «گره گشایی در سیره اهل بیت(علیهم السلام)» و نیز «مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی» است.

 

وی زمان برگزاری این دو وبینار را یکشنبه 30 و دوشنبه 31 خردادماه جاری اعلام کرد.

 

شیرازیان اعلام کرد: اولین وبینار 30خرداد ماه ساعت 11 صبح با سخنرانی حجت الاسلام «علی اکبر صفری اسفیدان» از اساتید حوزه و دانشگاه با موضوع «گره گشایی در سیره اهل بیت(علیهم السلام)» برگزار می شود.

 

وی خبر داد: دومین وبینار نیز 31 خرداد ماه جاری ساعت 11 صبح با سخنرانی  حجت الاسلام «حمید رفیعی» استاد حوزه و دانشگاه و نیز مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی  با موضوع «مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی» اجرا می شود.

 

شیرازیان  در خاتمه اعلام کرد: علاقه مندان برای شرکت در این وبینار ها می توانند به آدرس https://www.skyroom.online/ch/setadmasajed/khshomali مراجعه و گزینه میهمان را انتخاب کنند.

 

 

 

کد خبر 1068118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha