چهارمحال و بختیاری، میزبان کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت

همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید حامل بیرق حرم مطهر رضوی مهمان مردم چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همزمان با دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید که حامل پرچم متبرک حضرت رضا (ع) است، مهمان مردم چهارمحال و بختیاری شد.

 

گروه زیر سایه خورشید متشکل از یک کاروان ۷ نفره از خادمان حرم رضوی، یک مبلغ، مداح و پرچمدار در امروز شنبه ۲۹ خرداد وارد استان چهارمحال و بختیاری شدند و به مدت یکه هفته میهمان مردم در استان چهارمحال و بختیاری هستند.

 

هماهنگی و برگزاری و انجام هزینه های لازم این جشن ها بر عهده تشکل های مردمی میزبان کاروان خورشید در استان و شهرستان ها است که برنامه های متعددی در شهر ها و روستای های استان چهارمحال و بختیاری اجرا می کنند.

 

دیدار با امام جمعه شهرکرد، دیدار با خانواده های شهدا، خانواده های شهدای مدافع سلامت و تقدیر از مدافعان سلامت، پارکبانان، گروه های جهادی که در ایام بیماری کرونا فعالیت های تولید ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی را به عهده داشته اند، از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان چهارمحال و بختیاری است.

 

حضور در شهرستان های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری، دیدار با مردم و توزیع نمک متبرک حرک امام رضا (ع) بین مردم از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان چهارمحال و بختیاری است.

 

بازدید از بیمارستان‌ های درگیر کرونا استان جهت تجلیل از کادر درمان، حضور در زندان‌ها، دیدار با خانواده شهدا و غبار روبی گلزارهای شهدا از دیگر برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در استان چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 1068124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha