کمک بیش از چهار میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به نیازمندان قائم شهری

فاضل زاده گفت: خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع)در یک ماهه ی خرداد ۱۴۰۰ ، کمک هایی به ارزش چهار میلیارد و ۶۹ میلیون و ۶۶۳ هزار ریال ، به محرومان و نیازمندان شهرستان قائم شهر ارائه کردند .

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با اشاره به اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان قائم شهر، به تاسی از مقتدا و ولی نعمتمان امام رئوف حضرت رضا(ع)، کمک به اقشار ضعیف را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند، اظهار کرد: در یک ماهه ی خرداد سال جاری، به همت خادمیاران رضوی قائم شهر و مشارکت خیرین نیک اندیش، کمک هایی در قالب ۵۳۶ بسته ارزاق به ارزش یک میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۱۱۳ هزار ریال و ۱۶۵۷۵ مورد نیز مشارکت در طرح نان و اطعام و ...به ارزش ۲۴۶ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال ، به محرومان داشتند .

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر ضمن تحسین خادمیاران رضوی شهرستان قائمشهر برای انجام فعالیت های عام المنفعه در دهه کرامت، افزود : کمک هایی که به صورت نقدی و کارت هدیه صورت گزفته ، ۶۱۸ مورد و به ارزش ۷۰۵ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال بوده است .

 

فاضل زاده با توضیح پیرامون تنوع خدمات ارائه شده از سوی خادمیاران رضوی این شهرستان در خرداد ماه اظهار کرد: مبلغ ۸۳۹ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال نیز صرف تهیه جهیزیه، ارائه ی خدمات پزشکی، تعمیر و بازسازی منزل برای جامعه ی هدف و همچنین، قربانی گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج) و توزیع گوشت آن بین ۴۱۸ خانواده ی بی بضاعت و کم برخوردار، شده است .

 

وی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی کانون های خدمت رضوی این شهرستان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ رضوی ارائه می شود، گفت: در سومین ماه فصل بهار ، مبلغ ۳۲۰ میلیون و ۶۰ هزار ریال ، برای برگزاری مراسم ها و بزرگداشت مناسبت ها و برنامه های تبلیغی هزینه شده است .

کد خبر 1068266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha