تسطیح و ریگلاژ  بیش از ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت از تسطیح و ریگلاژ بیش از ۶۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان در یکسال گذشته خبر داد.

«فرزاد ظاهری»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: در یکسال گذشته با تلاش و همت شبانه روزی راهداران کارها و خدمات بسیاری در حوزه راهداری این شهرستان انجام یافته که امید است گامی در جهت ایمن سازی محورها و ایجاد امنیت و آسایش کاربران جاده ای این حوزه استحفاظی باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سردشت از تنقیه 65 دستگاه پل در جاده‌های سردشت خبر داد و اذعان داشت: از خدمات انجام گرفته در حوزه راهداری سال گذشته شهرستان مذکور میتوان به ریزش برداری بالغ بر 17 هزار متر مکعب در محورهای سردشت – پیرانشهر، سردشت – مهاباد و مسیر پایانه مرزی کیله، تسطیح و ریگلاژ کانال به طول 70 کیلومتر در محورهای سردشت – پیرانشهر، سردشت – مهاباد، مرز کیله و سردشت – قاسم رش اشاره کرد.

وی افزود: برای ایمنی بیشتر محورهای شهرستان طی سال گذشته بطول 44 متر سرعتکاه های پلاستیکی در محورهای مواصلاتی شهرستان مذکور و همچنین بالغ بر یک هزار متر مربع قرنیزهای بتنی و پایه تابلو نصب شد.

ظاهری از خاکبرداری 45 هزار متر مکعب خاکبرداری به منظور اصلاح ورودی روستای سیونه خبر داد و گفت: اصلاح و تغییر بخشی از مسیر روستای دیگه بخش وزینه با حجمی بالغ بر 12 هزار متر مکعب عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین به میزان 3 هزار متر مربع بالغ بر 100 میلیون تومان عملیات لکه گیری در محور های مواصلاتی شهرستان سردشت انجام شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: به میزان 3 کیلومتر روکش آسفالت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در محورهای مواصلاتی عملیاتی شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری نیز با همت و تلاش شبانه روزی راهداران کارهای بیشتر و بهتری برای ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان سردشت انجام شود.
 

کد خبر 1068367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha