تا این ساعت تجمیعی در خصوص آراء نامزدهای شورای شهر اهواز صورت نگرفته است

عالمی نیسی گفت: با توجه به عدم تجمیع آراء نامزدهای انتخابات شورای شهر اهواز، لیست‌های منتشرشده تعداد آراء نامزدها در فضای مجازی صحت ندارد و تبلیغاتی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» ظهر امروز (یکشنبه ۳۰ خرداد) در خصوص نتایج آراء انتخابات شورای شهر اهواز اظهار کرد: تاکنون هیچگونه تجمیعی در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز صورت نگرفته و بنده به عنوان فرماندار لیست های منتشر شده آرای نامزدها در فضای مجازی را شدیدا تکذیب می کنم.

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز افزود: سامانه جامع برای ثبت اطلاعات انتخابات الکترونیکی پیش بینی شده بود، اما به علت اینکه ثبت اطلاعات شعب اخذ رای در سامانه جامع انتخابات امکان پذیر نبود‌، اجرای انتخابات شورای شهر اهواز به صورت دستی و الکترونیکی انجام شد.

 

وی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد که امروز ستاد انتخابات کشور نرم افزار برنامه ثبت شعب دستی را تعریف و در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند.

 

فرماندار کلانشهر اهواز خاطر نشان کرد: شمارش آراء شورای شهر اهواز در محل شعب صورت گرفت و تا پایان وقت روز شنبه به پایان رسید.

 

وی در خصوص نتیجه انتخابات شورای شهر اهواز تصریح کرد: به مردم اهواز و نامزدهای شورای شهر قول می دهم از آراء آنها صیانت و حفاظت کنم و در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج انتخابات را اعلام خواهم کرد.

 

کد خبر 1068459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha