راه اندازی کاروان سلامت/ ارائه خدمات متوازن در ۵۵ محله‌ شهر رشت

احمدی از ارائه خدمات متوازن در ۵۵ محله‌ شهر رشت خبرداد و گفت: باید از ارائه خدمات به صورت متمرکز پرهیز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید محمد احمدی» امروز(یکشنبه،۳۰ خرداد) در مراسم آغاز به کار کاروان سلامت که به مناسبت دهه کرامت در مسکن مهر رشت برگزار شد خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای توسعه شاخص‌های سلامت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با ارائه برنامه جامع شهرداری شد.

 

شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری دستگاهی منحصربه‌فرد و گسترده در ارائه خدمات متنوع به شهروندان است افزود: عمران، آبادی و رفاه شهری نخستین مطالبه شهروندان است که تحقق آن نیازمند فراهم سازی زیرساخت‌های لازم است.

 

وی با اشاره به رسالت شهرداری در ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان تصریح کرد: شهرداری با فعالیت در همه حوزه‌های مختلف به دنبال توسعه متوازن در تمام مناطق شهری و ۵۵ محله رشت است.

 

احمدی سلامت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را از مولفه‌های مهم در توسعه شهری دانست و تاکید کرد: در مقابله با آسیب‌های اجتماعی همه باید پای کار باشند و شهرداری با همکاری اداراتی نظیر بهزیستی، هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سایر دستگاه‌ها جمعی صمیمی و همدل را در ارائه خدمات ایجاد کرده است.

 

گفتنی است، ویزیت رایگان، ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره رایگان در جهت سلامت جسم و روان و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در محلات رشت از برنامه‌های کاروان سلامت است.

کد خبر 1068473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha