بزرگواری مردم در انتخابات فراموش‌شدنی نیست

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس،گفت: بزرگواری مردم در انتخابات فراموش‌شدنی نیست؛ باید با کار و تلاش جبران کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،

حسین حسین زاده، نماینده مردم  لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی  در پیامی  از  حضور باشکوه مردم  در انتخابات تقدیر کرد ؛متن پیام بدین شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم 
در روز ٢٨ خرداد صحنه دیگری از بزرگی و شرافت مردمِ عزیز ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد. از تمام آن کسانی که دیروز و در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز و علی‌رغم گله‌مندی‌های بسیار نسبت به وضعیت اقتصادی کشور، پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

حضور شما مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی و به خصوص مردم شریف و نجیب شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در پای صندوق‌های رای مسئولیت مسئولان را در خدمتگزاری و انجام وظایف چند برابر کرد.

از نخستین ساعات رای‌گیری، مردمِ حوزه انتخابیه در شعب اخذ رای حضور داشتند که این حضور در اوج گرما نیز ادامه داشت و تا ساعات پایانی هم مردم همچنان در صف ایستاده بودند. این فداکاری شما فراموش‌ شدنی نیست و دولت آینده این بزرگواری شما را باید با کار و تلاشِ مجاهدانه جبران کند. مجلس نیز در کنار دولتِ جدید، با قدرت بیشتری به خدمت ادامه خواهد داد.

بر خود لازم می‌بینم از تمامی دستگاه‌ها و مسئولان چهار شهرستان حوزه انتخابیه و کلیه افرادی که با عناوین مختلف در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مشارکت داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر ‌کنم.

در اینجا جا دارد بنده پیروزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را به ایشان و به مردم عزیز منطقه که رای بالایی به ایشان دادند و در برخی بخش‌ها و شهرستان‌ها میزان آرای ایشان حدود ٩٠ درصد بود، تبریک عرض کنم. تک‌ تک آرای شما مردم عزیز باید توسط دولت آینده که ان‌شاالله دولت خدمت‌گزار، جهادی و انقلابی خواهد بود، به خدمت بی‌وقفه و بهبود وضعیت معیشتی و توسعه منطقه جنوب استان فارس تبدیل شود.

بنده نیز تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا آرای شما مردم عزیز را به رفاه و آسایش تبدیل کنم. در این مسیر از همه عزیزان و سروران مدد می‌جویم و همچون روز اول، از همه می‌خواهم که بیایند و این بار با قدرت و توان بیشتری برای سربلندی منطقه گام برداریم.

خوشبختانه با انتخاب درست و هوشمندانه و معنادار مردم عزیز شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز شاهد شکل‌گیری شوراهایی جوان، کارآمد، باانگیزه و فعال در شهرها و روستاها خواهیم بود.

مردم  ضمن حضور در پای صندوق‌های رای، افرادی را برای ریاست‌جمهوری و شوراها برگزیدند که واقعاً بهترین‌ها و برترین‌ها بودند. اکنون وقت خدمت و تلاش بی‌وقفه است. ما در برابر خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مردم بزرگ، سربلند و عزیز ایران اسلامی مسئول هستیم.

منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستای حوزه انتخابیه! همه با هم و در کنار یکدیگر باید به مردم عزیز این خطه خدمت کنیم. اکنون وقت خدمت است و نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم. توسعه متوازن و همگام منطقه نیازمند تلاش عالمانه، مجاهدانه و انقلابی است.

بزرگواری مردم در انتخابات فراموش‌شدنی نیست؛ باید با کار و تلاش جبران کرد بنابراین  باید رای بالای منطقه به آیت‌الله رئیسی باید به خدمت و بهبود وضعیت مردم تبدیل شود  و  همچنین مردم با انتخابِ درست، نیروهایی جوان، باانگیزه و کارآمد برای شوراها برگزیدند

حسین حسین‌زاده
نماینده مردم  لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی
٢٩ خرداد ١۴٠٠

کد خبر 1068480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha