اجرای جشن های زیر سایه خورشید با حضور ۱۲ نفر از خدام بارگاه رضوی در استان

حجت الاسلام مهدوی نژاد از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید با حضور ۱۲ نفر از خدام حرم رضوی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد» مسئول کانون جوانان رضوی در یزد در جمع خبرنگاران استان یزد گفت: با توجه به این که در یک سال و نیم گذشته کرونا شیوع پیدا کرده و مجالس معنوی تعطیل شده و به نوعی فاصله ایجاد شده که مردم دلتنگ این مراسم های معنوی شده اند، ما سعی کردیم

 

وی افزود: در سال گذشته مراسم جشن های زیر سایه خورشید را بدون حضور مردم و امسال نیز با بهبود شرایط با کسب مجوز با جمعیت محدود و در محیط باز را داریم.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد بیان کرد: امسال جشنواره زیر سایه خورشید 14 ساله شد و این جشن همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است و حتی در روستاها نیز این برنامه ها اجرایی می شود.

 

وی گفت: این جشن باعث ایجاد فضای خاص در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی شده است و مشتاقان این طرح در سراسر دنیا حضور دارند.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد ادامه داد: ما یک هفته در استان یزد میزبان 12 نفر از خدام حرم رضوی هستیم که برنامه های متعددی را اجرا می کنند.

 

وی گفت: هر سال قریب به 600 نفر خادمان در استان به صورت افتخاری این جشن را برگزار می کنند و برای برگزاری آن همکاری می کنند.

کد خبر 1068611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha