سیره و رفتار حضرت ثامن الحجج (ع) بین مردم ترویج شود

آیت الله نورمفیدی گفت: خدام رضوی در دهه کرامت، سیره و رفتار حضرت ثامن الحجج (ع) را بین مردم ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله«سیدکاظم نورمفیدی» صبح امروز (دوشنبه 31 خرداد) در دیدار جمعی از خادمین حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (سلام الله عیلها) و امام رضا (علیه السلام)، گفت: در این ایام که مسئله انتخابات اتفاق افتاد و منتخب مردم برگزیده شد را به فال نیک می گیریم و امیدواریم کرامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) و لطف و کرامت امام رضا (علیه السلام) شامل حال مردم ایران و ریاست جمهوری بشود و توفیق پیدا کنند که مشکلات این کشور را برطرف کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، حضور خدام رضوی در استان ها را حرکت مبارکی خواند و افزود: مردم در دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا خیلی آزادانه توفیق پیدا نکردند به حرم امام رضا (علیه السلام) مشرف شوند، اما این حرکت موجب برانگیخته شدن عواطف و عشق و علاقه مردم به خاندان ثامن الحجج (علیه السلام) می شود و شرایط روحی و عاطفی خوبی به وجود می آید و خود این نیز مبارک است.

 

وی با بیان اینکه خدام رضوی با کار فرهنگی سیره رضوی را بین مردم ترویج دهند، گفت: سیره و رفتار حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) به صورت مکتوب و مسائل فرهنگی بین مردم ترویج شود.

 

آیت الله نورمفیدی اظهارداشت: سیره ائمه اطهار و حضرت رضا (علیه السلام) در روابط اجتماعی، اخلاقیات، رفتار با مردم و  روابط اجتماعی ترویج شود.

 

وی ادامه داد: مردم به ائمه رابطه خاصی دارند و می خواهند یک چیزی بشنوند که وارد زندگی شان شود و تاثیرگذار باشد.

 

کد خبر 1068648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha