ایستگاه ویزیت رایگان پزشکی در مساجد بیرجند برپا می شود

مسئول کانون سلامت رضوی خراسان جنوبی از برپایی هشت ایستگاه ویزیت رایگان پزشکی در مساجد شهر بیرجند به نیت سالروز ولادت امام رضا(ع) خبر داد.

«حسن مجنونی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به فعالیت های کانون سلامت رضوی در استان خراسان جنوبی، گفت: در شب میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هشت ایستگاه ویزیت رایگان پزشک عمومی در مساجد شهر بیرجند برپا می شود.

 

مسئول کانون سلامت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه ایستگاه های ویزیت رایگان به نیت امام هشتم از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ امشب در هشت مسجد بیرجند برپا خواهد شد، افزود: طرح ویزیت رایگان در مسجد الحسین جوادیه(ع)، مسجد صاحب الزمانی(عج) مهرشهر، مسجد جامع پایین شهر، مسجد النبی(ص) پایین شهر، مسجد جامع الغدیر شهرک مفتح، مسجد قائم آل محمد(عج)، مسجد امام موسی الکاظم(ع) و مسجد امام حسن عسکری(ع) جوادیه اجرا می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت دارالشفاء امام جعفر صادق (ع) مسجد توحید با هدف خدمت‌رسانی پزشکی به نیازمندان بیرجند، ادامه داد: در این مدت بیش از یک میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال خدمت توسط کانون سلامت خدمت رضوی استان به بیماران نیازمند ارائه شده است.

 

مجنونی با بیان اینکه هم اکنون حدود ۹۰ پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستار و پیراپزشک و تعدادی نیروی مدیریتی و خدماتی به عنوان خادمیار در این مرکز درمانی همکاری و فعالیت دارند، گفت: این دارالشفاء در دو شیفت صبح و عصر خدمات پزشک متخصص و عمومی، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان و نوار قلب را با تخفیف ویژه به بیماران محروم و فاقد بیمه درمانی ارائه می‌دهد.

 

مسئول کانون سلامت رضوی خراسان جنوبی با اشاره به مراجعه ۴۱ هزار و ۲۲۸ نفر به دارالشفاء امام جعفر صادق (ع) بیرجند، یادآور شد: کانون‌های خادمیاری مساجد افراد نیازمند شناسایی شده تحت پوشش نهادهای حمایتی، موسسات خیریه و فاقد دفترچه بیمه درمانی را جهت دریافت خدمات درمانی رایگان طی نامه‌ای به دارالشفا امام صادق(ع) معرفی می‌کنند.

کد خبر 1068690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha