شمیم عطر رضوی در توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند پیچید

خادمان معین الضعفا به همراه پرچم سبز حرم متبرک رضوی در موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، خدام بارگاه منور رضوی امروز (۳۱ خرداد)  همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام مهربانی‌ها، از مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند بازدید کردند.

 

جمعی از مددجویان مرکز اعم از سالمندان، معلولان و کودکان ساعاتی قبل از ورود کاروان زیر سایه خورشید خود را به داخل محوطه رسانده و چشم انتظار رسیدن پرچم متبرک رضوی بودند.

 

پرسنل و کارکنان این موسسه با ذبح گوسفند و دود کردن اسپند به استقبال خدام حرم رضوی آمدند و معلولان تحت پوشش این مرکز با خواندن سرود از خدام حرم استقبال کرده و با دیدن پرچم سبز متبرک حرم رضوی منقلب شدند.

 

معلولان با قلبی آکنده از مهربانی میزبان خدام رضوی بودند و با حرکات دست خودشان و بوسه باران کردن پرچم رضوی نشان دادند ارادت ویژه ای به حضرت ثامن الائمه(ع) دارند.

 

همانطور که خادمان حرم مطهر رضوی به سالن اصلی اجرای برنامه می آمدند هر کدام از معلولان و پرسنل  پرچم سبز گنبد امام رضا(ع) را بوسه باران کردند و از راه دور به امام مهربانی ها سلام دادند.

 

در ادامه نیز خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم با حضور در تک تک اتاق ها از معلولان سرکشی کردند و از نزدیک با حال و هوای این مرکز آشنا شدند و در پایان هر دیدار نیز نمک و نبات تبرکی به معلولان اهدا شد.

 

حجت الاسلام «مصطفی موحدیان»، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در این محفل نورانی کار و خدمت کردن به معلولان و سالمندان را یک جهاد دانست و گفت: وقتی وارد صحن و سرای امام رضا(ع) شوید قبل از اینکه سلام کنید خود امام به شما سلام می گویند.

 

موحدیان بیان کرد: امام رضا(ع) گفتن تنها در حرف نباشد باید در عمل نیز پیرو ایشان بود؛ امام هشتم امام مهربانی ها است و خدمت کردن به این عزیزان توفیق و سعادت می خواهد.

 

وی افزود: در این موسسه خیریه از اسراف بسیاری جلوگیری می کنند و این پیروی به سیره امام رضا(ع) است و خدمت به این عزیزان دنیای خود را زیبا کردیم.

کد خبر 1068727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha