ثبت‌نام فعالیت‌های تابستانی مؤسسات و خانه‌های قرآنی بانه آغاز شد

ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی تشکل‌های قرآنی شهری و روستایی در این شهرستان آغاز شد.

مسئول امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از آغاز ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهرستان بانه خبر داد.

 

عبدالباقی عزیزی گفت: با توجه به فرارسیدن ایام فراغت دانش‌آموزان و نیز لزوم برنامه‌ریزی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن شهری و روستایی در شهرستان بانه از هم‌اکنون اقدام به ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی کردند.

 

مسئول امورقرآنی اداره تبلیغات اسلامی بانه با اشاره به شرایط کنونی ووضعیت کرونایی فعالیت های تابستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی استقبال متعلمان قرآنی در کلاس‌های قرآن و احکام، دوره‌های آموزشی و مراسم مختلف قرآنی و دینی را مطلوب توصیف کرد و یادآور شد: امیدواریم طرح و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سال ۱۴۰۰ بتواند انتظار جوانان و نوجوانان ما را برآورده کند.

 

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرآنی تابستان نباید صرفاً تلاوت محور باشد، اضافه کرد: شناسایی و ساماندهی استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها، هم‌افزایی و غنی‌سازی جلسات قرآنی باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1068780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha