کودک ۱۰ ساله در انزلی غرق شد

جوانمردی گفت: کودکی ۱۰ ساله در منطقه آزاد انزلی بر اثر غرق شدگی در منطقه شنا ممنوعه جان خود را از دست داد .

«سیدجعفر جوانمردی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: کودک 10 ساله ای که در منطقه خطرآفرین و خارج از طرح سالم‌سازی دریا مشغول شنا بود به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شد.

 

فرمانده انتظامي بندرانزلی افزود: پليس و تيم‌هاي امدادی جسد فرد غرق شده را از آب خارج و با هماهنگی قضائی به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 

وی از شهروندان خواست، با توجه به علائم و هشدارها از شنا کردن در محل‌های ممنوعه و خطرآفرين خودداري كرده و از طرح‌هاي‌ سالم‌‌سازی دریا كه مكان‌‌هاي مطمئن، امن و دارای نجات غریق هستند، استفاده کنند.

 

*کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال 

وی در ادامه از کشف 6 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در يك منزل مسکونی در انزلی خبرداد و تصریح کرد: كارشناسان ارزش دستگاه‌هاي استخراج ارز دیجیتال كشف شده را 2 میلیارد ریال برآورد كردند.

 

جوانمردی افزود: متهم این پرونده 35 سال دارد و اکنون براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است.

 

وی گفت: پلیس، به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی در دستور کار خود قرار داده است.

 

*بازگرداندن چک 630 میلیون ریالی

وی همچنین از بازگرداندن یک فقره چک به ارزش 630 میلیون ریال به صاحبش خبر داد و خاطر نشان کرد: به بركت معنويت سازماني و ولايتمداري كاركنان خدوم نيروي انتظامي، شاهد رشد بسيار مطلوب شاخصه‌هاي امانتداري و تعالي رفتاري هستیم اين امر از مؤلفه‌هاي بارز يك پليس در نظام اسلامي و انقلابي است.

 

وي با اشاره به اينكه یکی از ماموران پلیس راهنمايي و رانندگي شهرستان بندرانزلی هنگام انجام ماموریت در حوزه استحفاظی خود، این چک را پیدا کرده بود ، تاکید کرد: این مامور وظیفه‌شناس پس از شناسایی صاحب چک و تماس و او را به مقر انتظامي دعوت كرد و اين امانت را به صاحبش تحویل داد.

 

فرمانده انتظامی بندرانزلی در پایان با تقدیر و تشکر از این اقدام خدا پسندانه مامور پلیس راهنمايي و رانندگي خاطرنشان كرد: عزت نفس، مسئوليت‌پذيري و امانتداري از شاخصه‌های برجسته پليس ولايي است.

کد خبر 1068889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha