توسعه گفتمان اسلام و انقلاب رسالت اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در پیامی یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی
یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) ،روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی نامیده شده است.


ضرورت تبلیغ معارف دین مبین اسلام و ترویج احکام متعالی آن، تبیین و توسعه گفتمان اسلام و انقلاب رسالت اصلی این نهاد مقدس است که همواره با مشارکت مبلغین و مبلغات، تشکلهای مذهبی، مداحان گرامی، فعالان قرآنی و کنشگران فرهنگی انجام می گیرد.


یکى از مهم ترین علل و عوامل صیانت از  انقلاب اسلامی، همین ودیعه گرانقدر امام خمینی (رحمه الله علیه) «تبلیغ» است که به ‏نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از اصول بسیار مهم اسلام عزیز محسوب مى‏شود که فرمود امروز تبلیغات در راس همه امور است. امروز که مردم شریف ایران اسلامی و هم استانیهای عزیز با حضور خود در انتخابات اخیر  حماسه ای دیگر آفریدند، هجمه های همه جانبه دشمنان اسلام و ایران علیه مبانی دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق رسانه های وابسته به ایادی استکبار شکل جدیدی گرفته است، ضرورت دارد تا با توسعه و همگانی کردن تبلیغ، تمامی آحاد جامعه، خود مبلغ و مدافع مبانی دینی و اسلام ناب و انقلاب شکوهمند اسلامی باشند.


سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک این روز به همه مبلغان و فرهیختگان در آستانه فصل جدیدی از حکمرانی اسلامی و فرهنگی از همه دغدغه مندان و اصحاب محترم رسانه برای ترویج آموزه های دینی و دفاع عالمانه از مبانی اسلام و انقلاب دعوت به عمل می آورد.


روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان‌ ایلام

کد خبر 1069017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha