همدلی و همکاری مجلس و دولت برای پیشبرد امور واجب است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبات مجلس از دولت سیزدهم گفت: همدلی و همکاری مجلس و دولت برای پیشبرد امور واجب است.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین مطالبات مجلس از دولت سیزدهم گفت: مجلس مطالبات مردم را پیگیری می کند از خودش مطالبه ای ندارد، مجلس بلندگوی انتظارات مردم است؛ انتظارات مردم نیز سر و سامان دادن به بحث گرانی ها، تورم، بیکاری و همچنین مشکلات حاصل از بیماری کرونا است.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت سیزدهم باید در ابتدای کار بحث گرانی ها، اشتغال و مباحث کرونا را سر و سامان دهند تا بعد بتواند بحث چرخه تولید، رشد اقتصادی و فرهنگی را فعال کند. مقداری در ابتدای کار اوضاع به هم ریخته است و کار دولت سخت است اما امیدواریم در کوتاه مدت و بلندمدت این مسایل سر و سامان پیدا کند.

 

وی بیان کرد: از یک طرف بستر برای دولت فراهم نیست، زخم ها عمیق است اما از طرف دیگر بستر اجتماعی برای ایجاد تغییرات به خوبی فراهم است که امیدواریم با همدلی دولت و مجلس برای پیشبرد امور تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه همکاری مجلس و دولت در شرایط فعلی امری واجب است، تاکید کرد: مشکلات و موانع زیاد است، عقب ماندگی ها فراوان است، ما باید مراقبت کنیم که در ابتدا که بحث تشکیل دولت و کابینه است، کابینه از مجلس رای اعتماد بگیرد و در فضای آرام و پرقدرت این مسئله انجام شود و کار با سرعت تبدیل به تنازع نشود.

 

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه مجلس پشتیبانی از دولت است، گفت: دولت وسط میدان است و ما باید با دولت نهایت همکاری ار داشته باشیم. بار اصلی روی دوش دولت است، مجلس ریل گذار و تسریع کننده است و باید مراقبت کنیم گرفتار حواشی نشویم، خیلی از مجالس و دولت ها در گذشته بی دلیل گرفتار حاشیه شدند و اصل کار که مردم بودند را گم کردند.

 

کد خبر 1069018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha