مرحله عملی دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش در ایلام برگزار شد

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع عملی استانداردهای مهارتی کار و دانش سال جاری ۸۶۸ نفر و آزمون ادواری عملی ۱۱۳نفر در استان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آزمون عملی دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش سال تحصيلي۱۴۰۰-۱۳۹۹ و سی و چهارمین آزمون ادواري مراكز مهارت آموزي  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام برگزار شد.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام در حاشیه برگزاری این آزمون، اظهار کرد: این آزمون در رشته های گرافیک رایانه‌ای، تصویر سازی و جلوه های ویژه رایانه‌ای، چهره سازی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده و طراحی و توسعه صفحات وب برگزار می شود.

 

«جمیلا ملکشاهی»  یادآور شد: دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در تاریخ های ۲ تا ۴ تیرماه سال جاری برگزار می شود.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه آزمون کتبی به صورت مجازی خواهد بود، تصریح کرد: آزمون عملی دومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش سال تحصيلي۱۴۰۰-۱۳۹۹ در تاریخ های ۲۵، ۲۶، ۳۰ و ۳۱ خراد و  همچنین یکم تیر ماه سال جاری در ۶ حوزه ایلام، آبدانان، دهلران، هلیلان، دشت عباس و ایوان برگزار شده و یا می شود.

 


وی با بیان اینکه تعداد کل شرکت کنندگان در آزمون جامع  عملی سال جاری  ۸۶۸  نفر و آزمون ادواری  عملی ۱۱۳نفر است، گفت: در ایلام ۱۷۶ نفر جامع، ادواری  ۱۱۳ نفر (عملی)، مجازی ۱۳۳ نفر، در شهرستان آبدانان  ۱۸۵ نفر عملی، در شهرستان دهلران  ۲۲۳ عملی، در شهرستان هلیلان ۳۵ نفر عملی، در شهرستان ایوان ۹۱ نفر و در بخش دشت عباس ۱۵۸ نفر در این آزمون شرکت کرده اند.

 

ملکشاهی با بیان اینکه این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و  آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش و پرورش می شوند.

 

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه جمع شرکت کنندگان عملی  ۸۶۸ نفر و شرکت کنندگان کتبی ۹۲۲ نفر است، افزود:  در مجموع تعداد شرکت کنندگان ادواری عملی۱۱۳ نفر و تعداد شرکت کنندگان ادواری مجازی ۱۳۳ نفر است.

 

وی بیان کرد: این آزمون به دو صورت کتبی و علمی برگزار که شرکت‌کنندگان بعد از آزمون کتبی در آزمون عملی نیز با حضور اساتید مجرب شرکت کردند و به شرکت‌کنندگان در این آزمون، پس از کسب نمرات لازم، گواهینامه مهارت اعطا ‌شود.

 

ملکشاهی خاطرنشان کرد: این دوره ها توسط مربیان مجرب در موسسات فرهنگی و هنری دارای مجوز ار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و دفتر آموزشی و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روند برگزاری این دوره ها نظات دارد.

کد خبر 1069064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha