ساخت بیمارستان مراوه تپه با هدف  محرومیت زدایی اجرا شد

فتاح گفت: ساخت بیمارستان مراوه تپه با هدف محرومیت زدایی اجرا شد و ۷۰ هزار نفر از مردم این خطه از خدمات درمانی آن بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید پرویز فتاح» ظهر امروز (سه شنبه یکم تیر) در آیین افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی علوی مراوه تپه اظهار کرد: اقدامات و پروژه های بنیاد مستضعفان در مناطق محروم و مرزی با همت جهادی اجرا می شود و با توجه به فاصله 250 کیلومتری این شهرستان با مرکز استان ساخت بیمارستان مراوه تپه در دستور کار قرار گرفت.

 

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: ساخت بیمارستان مرزی مراوه تپه یکی از اقدامات بنیاد علوی در راستای محرومیت زدایی به شمار می رود و با ساخت این بیمارستان 70 هزار نفر از اهالی مردم اهل تسنن شهرستان مراوه تپه از خدمات درمانی آن بهره مند می شوند.

 

فتاح بیان کرد: بنیاد مستضعفان در راستای مسئولیت های اجتماعی وظایفی دارد و نیازهایی از شهرهای مراوه تپه و وزارت بهداشت دریافت کرد و تلاش کردیم که اعتبارات این پروژه را تامین کنیم.

 

وی افزود: واگذاری اسناد مالکیت واحد مسکونی و واحدهای کشاورزی در مراوه تپه یکی دیگر از اقدامات ما در این شهرستان به شمار می رود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: احداث این بیمارستان از مرداد ماه سال ۹۶ توسط بنیاد مستضعفان در منطقه مراوه تپه به عنوان یکی از مناطق هدف محرومیت زدایی بنیاد آغاز شد و امروز به صورت رسمی به بهره برداری رسید.
 

 

کد خبر 1069087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha