امام رضا علیه السلام، پناهگاه امن رفعت انسانی است

امام جمعه جاجرم در نشستی معنوی با حضور خدام آستان قدس رضوی، به گوشه ای از ویژگی های متعالی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام اشاره کرد و امام رضا را پناهگاه امنی برای رفعت انسانی نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام و المسلمین سید «محمد موسوی جاجرمی» امام جمعه جاجرم همزمان با دهمین روز از ایام دهه کرامت در جمع خدام  رضوی، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام آن امام همام را مایه رفعت و رأفت بی شمار خواند.

 


وی با اشاره به اهمیت ایام  دهه پر فیض کرامت و میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و نیز میلاد امام مهربانی ها حضرت ثامن الحجج (علیه السلام)، گفت: امام رضا(علیه السلام)  پناه بی پناهان و در واقع پناهگاهی امن برای رفعت انسانی است.

 


حجت الاسلام موسوی  ضمن تأکید بر بهره مندی از خصایص و سیره امام هشتم(علیه السلام)، وجود مبارک آن امام همام را منبع همه خوبی ها و الطاف الهی برای رورش ارزش های انسانی و تربیت آموزه های دینی عنوان کرد.

 


وی با عنوان این مطلب که امام مهربانی ها را یکبار صدا بزنی بارها پاسخت را می دهد، حضور خدام رضوی را پیام محبت حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) دانست و از اعضای کاروان زیر سایه خورشید قدردانی کرد.

 


در این دیدار، نشان متبرک حضرت رضا (علیه السلام) توسط خدام رضوی به امام جمعه جاجرم اهدا و بر سینه وی نصب شد.

 

 


 

کد خبر 1069113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha