مساجد مطالبات خود از منتخبین مردم در ۲۸ خرداد ماه را با جدیت دنبال کنند

حجت‌الاسلام صبوری گفت: مساجد مطالبات خود از منتخبین مردم در ۲۸ خرداد ماه اعم از رییس جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را به صورت جدی دنبال کند.

حجت الاسلام «محمد صبوری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حضور مردم در 4 انتخابات 28 خرداد برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات عزم جدی ملت ایران برای تداوم راه امام و شهدا و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را نشان داد، همه دست به دست هم دادند تا این حماسه بزرگ رقم بخورد و در این میان مساجد همچون گذشته نقش بسیار کلیدی ایفا کردند.

 

این استاد حوزه علمیه افزود: مساجد مطالباتی از منتخبین ملت در انتخابات 28 خرداد اعم از رییس جمهوری، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و نمایندگان خبرگان رهبری دارند که باید به صورت کاملا جدی پیگیری کنند.

 

وی اضافه کرد: مطمئنا مسجدی ها مطالبه شخصی از هیچ یک از مسئولان ندارند و تنها دغدغه آنها مسجد است و بنابراین باید به صورت حضوری یا از طریق نامه مطالبات خود در حوزه های مختلف را به منتخبان ملت پیگیری کند.

 

صبوری با بیان اینکه هم رییس جمهوری منتخب و هم اعضاهای شورای اسلامی شهر و روستا همان طور که در دوران های انتخابات در مساجد برای کسب رای حضور می یافتند، باید در تمام مدت و دوره فعالیت و مسئولیت خود هم در مساجد حضور داشته باشند و هم به مطالبات مسجدی ها پاسخ دهند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مساجد مشکلات زیادی در زمینه مالی دارند که برخی از آنها در پرداخت حقوق ائمه جماعات و خادمان و هزینه های مربوط به ساختمان مساجد دچار مشکل هستند؛ بنابراین رییس جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها باید دست به دست همدیگر دهند تا آنجایی که ممکن است بار این مشکل از دوش مردم برداشته شود.

 

کد خبر 1069127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha