هشت زندانی جرایم غیر عمد با حضور خدام رضوی آزاد شدند

همزمان با سالروز میلاد حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) و با حضور خادمین آستان قدس رضوی، هشت زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛  کاروان زیر سایه خورشید امروز سه شنبه اول تیرماه جاری و همزمان با میلاد سراسر نور و رحمت  امام الرئوف، حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و در چهارمین روز از حضور خدام حرم رضوی در خراسان شمالی در برنامه های تدارک دیده شده ویژه میلاد امام رضا (علیه السلام) در بجنورد، مردم و مسئولان را همراهی کردند.

 

خدام رضوی در اولین برنامه، با پرچم متبرک شده به ضریح مطهر حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) در زندان بجنورد حضور یافتند و هشت زندانی جرائم غیر عمد را که مناسبت میلاد امام هشتم علیه السلام زمینه آزادی آنان فراهم شده بود را به سمت خانواده بدرقه کردند.

 


هدیه آزادی به این افراد که شامل دو خانم و ۶ آقا بودند به همت خیرین ستاد دیه  استان  و با پرداخت دیه فراهم شد.

 

همچنین خدام در ادامه برنامه های نیمروزی خود در بجنورد، در مراسم اهداء 25 سری جهیزیه به زوج های جوان، تجلیل از نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و عیادت از بیماران بیمارستان امام حسن (علیه السلام) و تقدیر از پرسنل درمان و مدافعان سلامت  این بیمارستان حضور یافتند.

 

عصر امروز خدام رضوی در برنامه های ویژه میلاد حضرت امام رضا (علیه السلام) در اسفراین که به همت کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (سلام الله علیها ) انجام می شود، حضور می یابند.

 

 


 

کد خبر 1069128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha