توزیع یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر آبی در قالب طرح رزمایش«ایران همدل»

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمان گفت: همزمان با ایام دهه کرامت ۱۵۰۰ دستگاه کولر آبی در بین خانوارهای تحت حمایت که فاقد هرگونه وسیله سرمایشی هستند، توزیع می شود.

یحیی صادقی، در حاشیه توزیع یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کولر آبی در قالب طرح رزمایش" ایران همدل " به خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمان با تبریک میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا و دهه کرامت گفت: همزمان با ایام دهه کرامت ۱۵۰۰ دستگاه کولر آبی در بین خانوارهای تحت حمایت که فاقد هرگونه وسیله سرمایشی هستند، توزیع می شود.

 

 

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان کرمان با بیان اینکه این توزیع عمدتاً با اولویت مددجویان ساکن در مناطق محروم است؛ از توزیع ۵۰ دستگاه کولر در شهداد و مابقی آن در دیگر شهرستان ها خبرداد و افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی و گرمایی شدید در جنوب استان خرید ۳۴۶ دستگاه کولر گازی نیز در دستور کار است.

 

صادقی ارزش ریالی هر دستگاه کولر آبی را معادل ۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در مجموع ارزش ریالی کل دستگاه ها بیش از ۷ونیم میلیارد تومان است که این تعداد دستگاه کولر آبی بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این کولرها همین امروز توسط مددکاران و خودروهای کمیته امداد میان خانوارها توزیع می شود تا هزینه حمل و نقل آن نیز رایگان باشد؛ تصریح کرد: کمیته امداد علاوه بر این تاکنون بخاری گازی، آبگرمکن و... نیز توزیع کرده است.

 

 

 

کد خبر 1069164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha