برای اجرای حکم مجرمان حرفه ای هیچ ارفاقی صورت نمی گیرد

درودی گفت: در بحث اجرای حکم مجرمان حرفه ای هیچ ارفاقی صورت نمی گیرد؛ از این رو ستاد مجرمین حرفه ای را در استان فعال کردیم و مجرمین حرفه ای در صورت درخواست مرخصی در ستاد کنترل مجرمین به اسم مطرح و در صورت موافقت مرخصی می دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ «محمد حسین درودی» در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضائیه در ساختمان دادگستری استان برگزار شد؛ گفت: برنامه هایی که ما در راستای سند تحول قوه قضائیه تنظیم کردیم در جهت کاهش تشریفات است و اینکه مردم سرگردان بین کلانتری و دادگستری نشوند و فرایند رسیدگی کوتاه شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع از اولویت های دادسرای عمومی و انقلاب استان بوده است؛ افزود: از اینرو تلاش شده آنچه که برای تکریم ارباب رجوع نیاز است رعایت شود اما به آن نقطه مطلوب نرسیدیم.

 

وی اظهار داشت: در حوزه کودکان کار با ورود جدی که داشتیم امروز سر هیچ چهار راهی کودک کاری نبینیم و اگر زمانی کودک کاری در چهار راهها مشاهده شود توسط اکیپ هایی جمع آوری و ساماندهی می شوند که در این راستا طرحهایی چون سایابان مهر و امید در مشهد انجام شد.

 

درودی با بیان اینکه دادگستری استان در بحث حمایت از زنان آسیب دیده و جمع آوری معتادان متهاجر نیز ورود جدی داشته است؛ افزود: مبارزه با فساد اداری و تسریع در رسیدگی ها نیز به عنوان اولویت ما بوده است.

 

وی با بیان اینکه در بحث اجرای حکم مجرمان حرفه ای هیچ ارفاقی صورت نمی گیرد؛ تصریح کرد: ستاد مجرمین حرفه ای را در استان فعال کردیم و مجرمین حرفه ای در صورت درخواست مرخصی در ستاد کنترل مجرمین به اسم مطرح و در صورت موافقت مرخصی می دهیم. ما به این افراد سخت گرفتیم تا اجرای کیفر آنها عملیاتی شود.

 

درودی گفت: حدود پنج هزار معتاد متجاهر طی یک سال گذشته از سطح شهر مشهد جمع آوری شدند و مهمتر از جمع آوری معتادان متجاهر، تامین زیرساختهای نگهداری و درمان و پس از آن نیز اجرای آئین نامه مراقبتهای بعد از خروج این افراد از مراکز ساماندهی و اشتغال آنها است.

 

 

کد خبر 1069218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha