قدردان مردم باشیم/ امنیت مطالبه به حق مردم از نیروهای مسلح است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ایلام گفت: علی رغم مشکلات اقتصادی و بی مهرهای برخی مسئولان اما مردم گوش به فرمان رهبر عزیز انقلاب در پای صندوق های رای حاضر و پوزه دشمن را به خاک مالیدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،«عباس گوهری» در دیدار با فرماندهان ارشد انتطامی استان، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) اظهار کرد: حضور پر رنگ، آگاهانه، با بصیرت و دشمن شکن آحاد مردن غیور، عزیز و وظیفه شناس در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از نقش مؤثر و هوشمندانه فرمانده، مسئولان و کارکنان مقتدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنترل نظم اجتماعی و تأمین امنیت داخلی و مرزها به ویژه امنیت  شعب اخذ رأی در سطح استان با همکاری بسیج و سایر بخش‌های نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی تقدیر و تشکر  می‌کنم.

 

وی افزود: در شرایطی  که معاندین، اشرار، گروه های ضد انقلاب و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای ایجاد ناامنی در کشور برنامه ریزی و دندان تیز کرده بودند، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با همکاری سایر دستگاه ها به ویژه بسیج، مرزبانی و سایر نهادهای امنیتی با هوشیاری و اقتدار مثال زدنی انتخابات ۲۸ خرداد را در بالاترین سطح امنیت و آرامش برگزار نمودند و با پشتوانه عظیم مردمی، ثابت کردند ایران عزیز و مقتدر جولانگاه بدخواهان ملت و نظام نیست و نخواهد بود.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام با اشاره به اینکه باید قدردان مردم باشیم، گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی و بی مهری های برخی مسئولان، در پای صندوق های رای حضور گسترده داشتند و حضور ۶۳ درصدی مردم ایلام در پای صندوق های رای بی نظیر بود.

وی در ادامه ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم گفت: با حضور حضرت حجت الااسلام والمسلمین رئیسی در ریاست دستگاه اجرایی کشور قطعا وضع بهتر خواهد شد.

 

گوهری با بیان اینکه دیدگاه سازمان قضایی دیدگاه مجازات نیست و هدف اصلی پیشگیری از وقوع جرم در بدنه نیروهای مسلح است، خاطرنشان کرد: با تمام توان از نیروهای مسلح استان با انجام برنامه های مختلف پیشگیرانه صیانت می شود.

 

گوهری ادامه داد: امنیت مطالعه به حق مردم از نیروهای مسلح است و در این راستا پلیس وظیفه بسیار خطیر و سنگینی بر عهده دارد.

 

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان ایلام گفت: تلاش های نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی برای برگزاری انتخابات باشکوه و درخور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل تقدیر است.

 

گوهری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه هر کدام از کارکنان نیروهای مسلح الگوی مناسبی برای مشارکت های مردمی و ایستادگی در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در استان ایلام با برنامه ریزی های صحیح و هدفمند از ماه ها قبل برای برگزاری انتخاباتی امن تلاش‌های خود را شروع و توانستند رضایت مردم و مسئولان را در این زمینه جلب وبرگ زرینی دیگر بر افتخارت خود بیافزایند.

کد خبر 1069257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha