برپایی موکب به همت کانون مرکزی خادمیاران رضوی جیرفت 

محمدرضا شهدادی گفت: عصر امروز به همت کانون مرکزی خادمیاران رضوی موکب و جشن ولادت با سعادت امام رضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز به همت کانون مرکزی خادمیاران رضوی موکب و جشن ولادت با سعادت امام رضا (ع) برگزار شد.


حجت الاسلام «محمدرضا شهدادی» در حاشیه برپایی این موکب، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هشتم، گفت: امسال موکب کانون خادمیاران رضوی با ۳ غرفه از جمله غرفه سلامت، فرهنگی و مشاوره بر پا شده است.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت افزود: در غرفه سلامت خادمیاران رضوی اقدام به ارائه خدمات حوزه سلامت همچون اندازه گیری فشار خون شده و ماسک در بین عاشقان امام هشتم توزیع کردند.


وی بیان کرد: در غرفه فرهنگی نیز کتاب هایی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین کتاب هایی از زندگی ائمه اطهار (ع) در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده شد تا در صورت تمایل خریداری کنند.


حجت الاسلام شهدادی ابراز کرد: خادمیاران رضوی در غرفه مشاوره اقدام به ارائه مشاوره در زمینه های تحصیلی و حقوقی کردند.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت اظهار کرد: علاوه بر این نیز امشب به همت کانون مرکزی خادمیاران رضوی جشن میلاد امام رضا (ع) همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.



وی در خاتمه تاکید کرد: ویژه برنامه های کانون مرکزی خادمیاران رضوی با هدف بزرگداشت دهه کرامت، ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی مردم با فعالیت های خادمیاران رضوی برگزار شد.
 

کد خبر 1069288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha