یادمان شهدای منا در محل گلزار شهدای آبادان رونمایی شد

بحرینی از رونمایی تابلو کاشی منقوش به تصاویر شهدای منا آبادان در محل گلزار شهدای این شهرستان به سفارش سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

«حمید بحرینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: روز گذشته به مناست دهه کرامت و همچنین فرارسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع)، طی آئینی با حضور خادمین حرم امام هشتم شیعیان، اقشار مختلف مردم و خانواده های شهدای منا از تابلو کاشی منقوش به تصاویر شهدای منا در محل گلزار شهدای آبادان رونمایی شد.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این یادمان به سفارش سازمان منطقه آزاد اروند و با همکاری شرکت تعاونی توزیعی کارکنان این سازمان بعد از طی مراحل طراحی و چاپ در محل گلزار شهدای آبادان و در مقابل مزار مطهر شهدای منا نصب شد.

 

وی این اقدام را ادای احترام به شهدای این حادثه ناگوار دانست و تصریح کرد: در مراسم حج تمتع سال ۹۴ جمعی از هموطنان عزیزمان که زائر بیت الله الحرام بودند در فاجعه جانسوز منا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که در این بین شهیدان فواد مشعلی، محمدسعید سعیدی زاده، امین باوی، حسن بیت غانم، عبدالستار شنیور نصاری و حسین بغلانی ۶ شهید آبادان بودند.

 

کد خبر 1069291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha