استحکام خانواده، انقلاب اسلامی و فضا مجازی اولویت برنامه های تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام عباسی گفت: استحکام خانواده، انقلاب اسلامی و فضا مجازی اولویت برنامه های تبلیغات اسلامی است.

«حجت‌الاسلام مهدی عباسی» با اشاره به فعالیت های گسترده اداره کل تبلیغات اسلامی در بخش های مختلف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: استحکام خانواده و توجه به این نهاد مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اداره کل تبلیغات استان در این راستا برنامه های خوبی را دارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اولویت برنامه‌های این اداره کل استحکام خانواده، انقلاب اسلامی و فضای مجازی است، افزود: برای انجام هر چه بهتر برنامه ها و حرکت در این مسیر  ۳۵ عنوان برنامه طراحی شده است.

 

وی با بیان اینکه به منظور فعالیت در حوزه خانواده مساجد می توانند بسیار موثر عمل کنند، بیان کرد: در راستای توجه به استحکام خانواده ۳۰ مسجد شاخص در استان برای اجرای برنامه‌های مختلف پای کار آمده اند.

 

این مقام مسئول توانمندسازی فعالان فرهنگی را جزء اولویت‌های سازمان تبلیغات اسلامی دانست و ادامه داد: تاکنون ۶ دوره اردو از ابتدای امسال تاکنون برای مبلغان این استان برگزار شده است.

 

حجت الاسلام عباسی همچنین، کادر سازی، شبکه سازی، گفتمان سازی و جریان سازی را از رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی در حد کلان دانست و خاطر نشان کرد: این موارد در سطح استان مرکزی با جدیدت دنبال می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شیوه نامه مدیریت مساجد استان مرکزی نهایی شده است، گفت: این شیوه نامه گام ‌بلندی در راستای رونق مساجد است و در همه مساجد اجرایی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: این شیوه نامه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، سپاه حضرت روح الله و با نظارت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی طراحی، تدوین و نهایی شده است که پس از ابلاغ به زودی اجرا می‌شود.

 

حجت الاسلام عباسی، اظهارداشت: امید است با اجرایی شدن این شیوه نامه بتوانیم گام ‌بلندی در راستای رونق مساجد  و حرکت در مسیر اهداف تعیین شده برداریم.

کد خبر 1069431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha