پیام حمایت از مهاجران در کنفرانس میان ادیانی «ویسکانسین»

کنفرانس میان ادیانی با حضور رهبران ادیان مختلف برای حمایت از مهاجران سراسر جهان در «ویسکانیسن» آمریکا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « wisconsinmuslimjournal»، کنفرانس میان ادیانی با حضور رهبران ادیان مختلف در «لیندن» واقع در «ویسکانیسن» آمریکا برگزار شد.

 

رهبران میان ادیانی در این کنفرانس با برگزاری مراسم نیایش پیام امید را مهاجران در سراسر جهان انتقال دادند.

 

آنها ضمن گفتگو درباره مشکلات اقلیت ها در سراسر جهان به ویژه مهاجران خواستار پیدا کردن راه حل عملی برای حل مشکلات این گروه از افراد شدند.

 

این گردهمایی در باغ مجسمه سازی لیندن در شمال میلواکی برای بزرگداشت بیستمین روز جهانی مهاجران گامی بزرگ به سوی آینده بهتر نه فقط برای مهاجران بلکه برای همه افرادی است که مورد ظلم و ستم قرار می گیرند.

 

دکتر «متیو سی وینر» ، رئیس دانشگاه پرینستون اخیراً هنگام برگزاری کنفرانس اسقف های کلیسای کاتولیک اطلاعاتی را در مورد برگزاری نشست میان ادیانی لیندن ارائه داد.

 

مهاجران از مذاهب مختلف نیز با تلاش مشترک یک سازمان بین ادیانی در  مجسمه سازی لیندن حضور پیدا کردند تا فضایی را برای کسب منافع عمومی و احیای دموکراسی به وجود بیاورند.

 

چری هانسون ، مدیر برنامه این کنفرانس گفت که کنفرانس بین ادیانی میلواکی متشکل از نمایندگان ادیان مختلف به ریاست جانان نجیب ، رئیس ائتلاف زنان مسلمان میلواکی ، می خواست کاری برای روز جهانی مهاجران انجام دهد.

 

وی افزود: ما همه با هم تصمیم گرفتیم  تا از این تلاش بسیار زیبا برای کمک به مهاجران در سراسر جهان حمایت کنیم.

کد خبر 1069484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha