۱۰۰ بسته کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در بین نیازمندان توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: ۱۰۰ بسته کمک مومنانه این کانون به همت خیرین و اعضای کانون به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم حضرت رضا (ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

«رسول مجرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 100 بسته کمک مومنانه این کانون به همت خیرین و اعضای کانون به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام هشتم حضرت رضا (ع) در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: اقلام این بسته معیشتی شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، رب گوجه فرنگی، انواع مختلف حبوبات، شیرینی و تبرک حرم امام رضا (ع) است که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: این طرح خداپسندانه با همکاری مرکز نیکوکاری محله آقاکاظم انجام و اقدام به تهیه، آماده سازی، بسته بندی و توزیع برای خانواده های کم برخوردار محله و محلات همجوار، نذر احسان و سلامتی حضرت صاحب الزمان (عج) با همکاری و مشارکت اعضای گروه جهادی و بچه های مسجد کرد.

 

مجرد اضافه کرد: این طرح نیکوکارانه با طرح روایتی از امام رضا (ع) با این مضمون که «هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت اندوه را از قلبش بر طرف سازد. اصول کافى (ط-الاسلامیه)، ج 2، ص 200» صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: از همدلی و همکاری خیرین محله برای انجام این طرح فرهنگی و خیرخواهانه تقدیر و تشکر می کنم.

 

مجرد خاطر نشان کرد: این طرح در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند انجام شد.

 

 

کد خبر 1069544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha