برگزاری آزمون ورودی دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در بوکان

محمدزاده گفت: اولین دوره تربیت معلم توسط موسسه ذاکرین وحی و با همکاری اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان و شهرستان بوکان برگزار شد.

«حسن محمدزاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: آزمون ورودی دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم توسط موسسه ذاکرین وحی بوکان و با همت اداره تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن کریم آذربایجان غربی و با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت کننده در مقاطع سنی بالا و پایین ۱۸ سال برگزار شده است.

 

مسئول موسسه ذاکرین وحی شهرستان بوکان افزود: این دوره ۱۲۰ ساعت خواهد بود که در ۲ ماه که از تیرماه شروع میشود به طول خواهد انجامید.

 

وی ادامه داد: از 130 نفر شرکت کننده در این دوره 70 نفر خانم و 60 را آقایان تشکیل داده بودند که این مرحله برگزاری آزمون ورودی بود برای پذیرش در دوره تربیت معلم قرآن کریم است.

 

محمدزاده بیان کرد: هنوز بررسی نمرات تموم نشده است و با توجه به ظرفیت و استعداد خوب قرآنی جوانان شهرستان بوکان همه شانس ورود به دوره اصلی را خواهند داشت.

 

مسئول موسسه ذاکرین وحی شهرستان بوکان  تصریح کرد: برای آن تعداد که سطح روخوانی و روانخوانی آنها پایین تر است دوره ای پیش نیاز جهت تقویت آنها برگزار میشود.

 

کد خبر 1069546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha