مخابرات متولی زیرساخت خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است

لطفی گفت: مخابرات متولی زیرساخت خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است.

«علیرضا لطفی» با اشاره به فعالیت ها و خدمات گسترده شرکت مخابرات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مخابرات متولی زیر ساخت خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی است و در این راستا تمام توان و امکانات خود را به کار می گیرد.

 

سرپرست مخابرات منطقه مرکزی به توسعه شبکه های مخابراتی در استان و شهرستان های مختلف اشاره کرد و افزود: تعامل سازنده دستگاه های اجرایی بویژه فرمانداری و شهرداری ها با مخابرات، تاثیر بسیار بسزایی در پیشبرد و پیشرفت  طرح های در دست اجرای مخابرات در جهت توسعه استان دارد.

 

وی در خصوص ارایه خدمات تلفن همراه به مشترکین نیز بیان کرد:  ارایه خدمات مطلوب تلفن همراه به مشترکین مستلزم توسعه و نگهداری آنتن ها و ایستگاه های بی تی اس است که تعامل شهرداری با مخابرات در این موضوع بسیار مهم و تاثیر گذار است.

 

این مقام مسئول همچنین به همکاری مخابرات جهت ایجاد شبکه نصب دوربین در شهرستان ها نیز گفت: شرکت مخابرات آماده همکاری است و با تشکیل کمیته آی تی در شهرستان  متشکل از سایر دستگاه های اجرایی ذیربط، مخابرات نهایت همکاری را به عمل خواهد آورد.
لطفی با تاکید بر اینکه نصب دوربین ها فراهم کننده امنیت برای همه جامعه است، ادامه داد: این دوربین ها علاوه بر امنیت همگانی در جهت کاهش سرقت تجهیزات مخابرات که اخیرا بسیار افزایش داشته نیز موثر است .


پایداری و ثبات شبکه‌های مخابراتی در طول برگزاری انتخابات در منطقه مرکزی

 

سرپرست مخابرات منطقه مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به پایداری و ثبات شبکه های مخابراتی در طول برگزاری انتخابات در منطقه مرکزی اشاره کرد و گفت: با تمهیدات کمیته انتخابات مخابرات منطقه مرکزی، شرایط لازم برای ثبات و پایداری مطلوب شبکه مخابراتی در روز برگزاری انتخابات در استان مرکزی را فراهم کرده بود .

 

لطفی با بیان اینکه از ساعات اولیه شروع اخذ رأی، از کلیه ساختمان های فنی در مرکز استان بازدید شد، افزود: از همان ساعات اولیه آماده باش در مراکز مخابراتی بر پایداری مطلوب شبکه های مخابراتی انجام شد.

 

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات و تمهیدات کمیته انتخابات، با تشکیل و استقرار تیم های عملیاتی در سطح استان و شهرستانهای تابعه، نظارت کامل بر رفع هرگونه اختلال احتمالی تا پایان زمان برگزاری انتخابات انجام شد و هچنین نهایت همکاری  با استانداری مرکزی و فرمانداریها با در اختیار قراردادن تجهیزات ارتباطی و افزایش ظرفیت پهنای باند مورد نیاز به عمل آمد .


ارایه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم و مشتریان

 

سرپرست مخابرات منطقه مرکزی، به اهمیت ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان اشاره کرد و گفت: مخابرات به عنوان متولی ارتباطات عدم به روز رسانی تعرفه های مخابراتی را عامل ضرر دهی و بازدارنده در توسعه و سرمایه گذاری های بیشتر می داند.

 

لطفی با توجه به زیان دهی خدمات مخابراتی تلفن ثابت افزود: با عدم افزایش منطقی تعرفه ها، چندین سال است که شرکت مخابرات ایران با وجود عوامل اقتصادی کشور از جمله تورم، تحریم ها و افزایش هزینه ها، با بحران کاهش درآمد مواجه شده است.

 

وی اضافه کرد: اما با وجود این مشکلات متعهد هستیم که خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم و مشتریان ارایه کنیم چرا که خدمت به مردم افتخار ماست و تلاش می کنیم ولی نعمتان خود را راضی نگه داریم.

 

تعرفه های موجود  رانژه کشی شرکتهای fcp  توجیه  اقتصادی ندارد

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات خود را همچنان ملزم به اجرای مصوبات رگولاتوری می داند، گفت: با توجه به شرایط خاص به دلیل کمبود تجهیزات و محدویت های موجود در روند رانژه کشی شرکت‌هایFCP، کار رانژه خطوط در برخی از مراکز مخابراتی به دلیل «نبود سیم رانژه» با مشکل مواجه شده است.

 

سرپرست شرکت مخابرات منطقه مرکزی بیان کرد: اجرای عملیات رانژه با هزینه بیش از 100 هزار تومان و فروش آن به قیمت 12 هزار تومان توجیه اقتصادی ندارد و ضرورت دارد هرچه سریعتر قوانین وتعرفه ها باز نگری شود .

 

لطفی به زیان دهی خدمات مخابراتی در بخش تلفن ثابت  اشاره کرد و اظهار داشت: به عنوان نمونه تعرفه‌های مصوبه رگولاتوری برای رانژه کردن شرکتهایfcp، فاقد توجیه اقتصادی است وب ه هیچ وجه پاسخگوی هزینه‌های مربوطه نیست.

 

وی ادامه داد: طبق آخرین مصوبات رگولاتوری در خصوص هزینه های رانژه و درانژه کردن خطوط برای شرکت‌های FCP ، با توجه به افزایش تورم جامعه وعدم تامین هزینه تجهیزات برای رانژه‌کشی، کار رانژه خطوط در برخی از مراکز مخابراتی با مشکل مواجه شده است .

کد خبر 1069621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha