ضریب اشغال تخت بیمارستانی در گلستان به ۵۵ درصد رسید

فاضل گفت: دو هزار و ۵۵۰ تخت در حال حاضر در گلستان وجود دارد و ضریب اشغال تخت ۶۷ درصد بود و در حال حاضر به ۵۵ درصد با وجود کرونا رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» عصر امروز (چهارشنبه 2 تیر) در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد:  130 میلیارد تومان در طول یکسال گذشته تجیهزات و 40 میلیارد تومان داروهای مربوط به کرونا و 40 میلیارد تومان نیز تجهیزات حفاظتی مثل ماسک و گان خریداری کردیم و این هزینه های سرباری دانشگاه علوم پزشکی استان بود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: دو هزار و 550 تخت در حال حاضر در گلستان داریم و ضریب اشغال تخت 67 درصد بود و در حال حاضر 55 درصد با وجود کرونا رسیده است.

 

فاضل بیان کرد: طرح شهید نبوی گرگان با 150 تخت با حضور رئیس جمهور در استان داشتیم و 130 تخت آی.سی.یو در استان گلستان ایجاد شده است.

 

وی افزود: بیمارستان 64 تختی گمیشان نیز در اواخر سال 98 کلنگ زنی شده و تخصیص اعتبار 14 میلیارد تومانی در روزهای گذشته داشته و مشکلاتی برای احداث بیمارستان داشتیم و تاکنون 28 میلیارد تومان برای آن هزینه کردیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به بیمارستان رامیان با پیشرفت فیزیکی هشت درصد، بیان کرد: 11.5 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

 

فاضل به کمبود تخت بیمارستانی در گنبدکاووس اشاره کرد و افزود: با همکاری بنیاد مستضعفان در تلاش بودیم که بیمارستان 400 تختخوابی ایجاد کنیم.

 

وی در خصوص تجهیز بیمارستان های استان، گفت: 10 میلیارد تومان اسناد خزانه به استان اختصاص یافته است.

کد خبر 1069632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha