انتصاب نمایندگان اداره تبلیغات اسلامی دربخش های شهرستان ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت:همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و دهه کرامت نمایندگان و رابطین اداره تبلیغات اسلامی ملایر دربخش های چهارگانه معرفی شدند.

 «حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از ملایر گفت: همزمان با سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و دهه کرامت نمایندگان و رابطین اداره تبلیغات اسلامی ملایر دربخش های چهارگانه معرفی شدند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: در راستای تشکیل شبکه منسجم تبلیغی و فرهنگی در شهرستان از بین مبلغین فعال در بخش ها ۴نفر از این مبلغین به عنوان نماینده و رابط این اداره به  بخشداری ها و مسئولین بخش معرفی  شدند.

 وی گفت:  در این زمینه برای چهار بخش جوکار، سامن،  بخش مرکزی و بخش  زنگنه  چهار نفر معرفی شدند که این افراد در بخشداریها،  و یا شهرداری  آن شهر یک اتاق کاری برای فعالی های خود دارند

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در سطح شهرستان انجام شده گفـت:  امیدواریم با این طرح که برای اولین بار است در سطح استان و شهرستان انجام می شود شاهد ارتقا  فرهنگ  دینی و معنوی شهرستان باشیم.

 وی در ادامه با بیان اینکه این اداره در راستای پر کردن اوقات فراغت نیز برنامه  کلاس های آموزشی  قرآن شامل تجود،  قرائت قرآن و کلاس های هنری را  در تابستان دارد افزود:  این کلاسها برای رده سنی 8 تا 12 سال است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر مرکز  تشکیل کلاسها را برای دختران در حوزه علمیه خواهران و برای پسران در اداره تبلیغات ملایر دانست

وی افزود: این کلاس ها  از اواسط تیر ماه شروع می شود و علاقمندان برای ثبت نام باید به اداره تبلیغات  اسلامی ملایر مراجعه کنند.

حجت الاسلام نجفی  یادآور شد: این کلاسها در روزهای فرد و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و با مربی گری بهترین اساتید و مربیان مجرب برگزار خواهد شد.

کد خبر 1069657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha