افتتاح کانون خدمت  محله رضوی، گسترش فرهنگ خدمت به مردم است

سخایی با بیان اینکه هر کسی که دل در گرو امام رضا (ع) دارد و دغدغه مردم جامعه دارد، خادم رضوی است، افتتاح کانون خدمت محله امام زادگان سید السادات (ع) را گسترش فرهنگ خدمت به محرومان و افزایش معنویت با عطر امام رضا (ع) بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «مرتضی سخایی» در آئین افتتاح کانون خدمت محله امام زادگان سیدالسادات(ع) با یادآوری اینکه طرح خادمیاران رضوی توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی اجرایی شد و در سطح استان ها و شهرستان ها گسترش یافت، گفت: جاری شدن فرهنگ خدمت کریمانه به مردم با نام امام رضا (ع) در جامعه، هدف این طرح است.
مسئول خادمیاران رضوی شهرستان گلپایگان با تاکید بر اینکه هرکسی دل در گرو امام رضا (ع) دارد و دغدغه مردم جامعه دارد، خادم رضوی است، بیان کرد: هر قشری می تواند در محدوده کاری خود، خدمتی را به نام امام رضا (ع) به صورت رایگان به مردم ارائه دهد و خادم امام باشد و کانون خدمت محله امام زادگان سید السادات برای گسترش فضای معنوی و فرهنگ خدمت رضوی ایجاد شده است.
در ادامه مسئول کانون خدمت محله امامزادگان سید السادات اجرای برنامه هایی مانند چهارشنبه های امام رضایی (ع)، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از گلدسته های مساجد و امام زادگان درساعت ۸صبح و ۸شب با هدف ایجاد حال و هوای امام رضا (ع) در سطح شهر، مشارکت در کارهای خیر و عام المنفعه، برگزاری مراسم در ایام شادی و غم و جمع آوری کمک برای هشت جهیزیه را از برنامه های کانون خدمت رضوی برشمرد.
به گزارش شبستان، در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی در صحن آستان امام زاده سید السادات (ع) برگزارشد، خادمیاران رضوی به اجرای سرود و صلوات خاصه امام رضا (ع) برای مردم پرداختند و میلاد امام رضا (ع) گرامی داشته شد./

کد خبر 1069827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha