فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست

حجت الاسلام موسوی گفت: فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و تجدید میثاق با شهدا یک وظیفه است و همه ما باید مواظب باشیم از آرمان های شهدای گرانقدر و راه انقلاب منحرف نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (پنج شنبه 3 تیر) در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا در «دارالرحمه» شیراز گفت: برگزاری این آئین معنوی، تجدید میثاق مجدد با مقام معظم رهبری و شهدا است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: مجموعه قضایی استان فارس امروز با جمع شدن در مضجع شریف شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله «بهشتی»، معمار دستگاه قضایی کشور و شهدای 7 تیر دوباره با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق می کنند.

وی اضافه کرد: عظمت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است و شهدا همواره زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می خورند و شهدای ما در تمامی لحظات حاضر و ناظر بر اعمال ما بوده و هستند.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: تمامی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر خون شهدا مسئول هستند و باید برای حفظ نظام تلاش کنند.

وی ادامه داد: فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و  تجدید میثاق با شهدا یک وظیفه است و همه ما باید مواظب باشیم از آرمان های شهدای گرانقدر و راه انقلاب منحرف نشویم.

خاطر نشان می شود همزمان با سومین روز از هفته قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان فارس در راس هیئت عالی قضایی و مدیران سازمان های وابسته به قوه قضائیه با حضور در گلزار شهدا و گلباران قبور لاله های عاشق، یاد و خاطره آن سروقامتان مکتب عاشورا را گرامی داشتند.

کد خبر 1069859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha