حضور حاملان بیرق رضوی در بین مردم شهر گندمان

زمانی گفت: خادمان حرم رضوی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، با رساندن بیرق حرم امام رضا (ع) در میان مردم گندمان، به این شهر طراوت حرم رضوی بخشیدند.

«عذرا زمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: خادمان حرم رضوی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، با رساندن بیرق حرم امام رضا (ع) در میان مردم گندمان، به این شهر طراوت حرم رضوی بخشیدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: خدام آستان قدس رضوی امروز پنج شنبه و در این دهه پربرکت برای برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید به شهر گندمان سفر کردند و با پرچم مقدس علی بن موسی الرضا (ع) به دیدار شهدا، بیماران، مدافعان و جهادگران سلامت خانواده های شهدا و مردم مشتاق زیارت آقا، رفتند.

 

وی ابراز کرد: در آغاز این سفر خادمان رضوی ضمن تجدید بیعت با شهدا در گلزار شهدای شهر گندمان حضور بهم رساندند و خادمین رضوی با حضور در مرقد شهدا به غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و شهید گمنام دفاع مقدس پرداختند.

 

زمانی گفت: سپس خادمین حرم رضوی و در مراسم جشن بزم نور امام رضا (ع) که به همت کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان برگزار شده بود شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) شهر گندمان ادامه داد: با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» و حاملان بیرق امام رضا (ع) شمیم عطر رضوی در جای جای شهر گندمان پیچید.

 

کد خبر 1069878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha