مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد

با حضور معاون رئیس جمهور مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عصر امروز «پنجشنبه ۳ تیر» مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افتتاح شد.

 

مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که بزرگترین مجتمع نوآوری دانشگاهی در استان گلستان به شمار می رود با هدف انجام فعالیت های کارآفرینی و اشتغال برای دانشجویان و دانش آموختگان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

«علی نجفی نژاد» رئیس دانشگاه علوم کشاورزی، منابع طبیعی و کشاورزی گرگان در این مراسم اظهار کرد: از سال 92 فعالیت های دانش بنیان ما آغاز شده و امروز هشت هزار متر مربع فضای پارک برای فعالیت های دانش بنیان در اختیار دانشجویان قرار دادیم.

 

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی، منابع طبیعی و کشاورزی گرگان ادامه داد: پارک تخصصی آب، غذا و انرژی در سال 1400 به بهره برداری سیدیم و امید ما این است که در فاصله کمتر از پنج سال به ناحیه علوم و فناوری در شهر گرگان ایجاد شود و بتوانیم در آن فضا 100 شرکت دانش بنیان را مستقر کند.

 

نجفی نژاد بیان کرد:  27 هزار متر مربع در طول هفت سال گذشته در دانشگاه علوم کشاورزی، منابع‌طبیعی و کشاورزی گرگان ایجاد شده و تنها این فضای مجتمع نوآوری است که حلقه اتصال دانشگاه به آینده به شمار می‌رود.

 

وی بیان کرد: این پروژه 15 میلیارد تومان اعتبار در بر داشته است و این پروژه سه هزار و 700 متر مربع مساحت دارد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: 250 نیروی فناور  در این مکان می توانیم مستقر شوند و نخستین فضای زیست بوم فناوری در استان گلستان به شمار می رود.

کد خبر 1069885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha