پیام تبریک تولیت مسجد مقدس جمکران به رئیس جمهور منتخب مردم

حجت‌الاسلام رحیمیان در پیام تبریک به آیت‌الله رئیسی، آورد: مردم با انتخاب خود بار دیگر سیلی محکمی به دشمنان کینه‌توز کوبیدند و با امید به تحول در مدیریت کشور و تشکیل دولت قوی و کارآمد، جنابعالی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیدند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسن رحیمیان»، تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی به آیت الله سیدعلیرضا رئیسی، رئیس جمهوری منتخب مردم تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح ذیل است:

 

برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی دامت توفیقاته
رئیس جمهور منتخب ملت رشید ایران

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

با سپاس به درگاه خداوند متعال، انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان رییس جمهوری اسلامی ایران را به ملت نجیب و حماسه آفرین ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم.
مردم فهیم و بصیر ایران با وجود تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، طوفان تبلیغات و جنگ روانی دشمنان، بی سابقه ترین تخریب‌ها و فضایی آکنده از بی تدبیری ها و ناامیدی ها و همچنین شرایط خاص کرونایی و بالاخره در شرایطی که دشمن وعده فروپاشی را داده بود، بار دیگر حماسه‌ای درخشان در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ثبت کردند.
آنها با انتخاب خود بار دیگر سیلی محکمی به دشمنان کینه توز و یاوه گویان کوبیدند و باامید به تحول در مدیریت کشور و تشکیل دولت قوی و کارآمد، جنابعالی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیدند.
بی گمان به همان اندازه که آحاد مردم چشم امید به موفقیت دولت جنابعالی دارند، دشمنان بدخواه و امتداد آنان در داخل با همه توان برای عدم موفقیت دولت جدید و ایجاد یاس و سرخوردگی در مردم تلاش و کارشکنی خواهند کرد.
بدیهی است در چنین شرایطی حل انبوه مشکلات متراکم و مصائب انباشته دیرین، جز با استعانت از درگاه خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) و به کار گیری مردان میدان جهاد فی سبیل الله و شایستگان برخوردار از صفات قرآنی «مکین»، «امین»، «حفیظ» و «علیم» امکان پذیر نخواهد بود.
سوابق درخشان جنابعالی و اعتقاد عمیقتان به مبانی دینی و انقلابی  و همچنین اعلام استقلال از گروه های سیاسی و تعهد قاطعانه به شایسته سالاری، افق روشنی را پیش روی ملت ایران و همه علاقمندان جمهوری اسلامی ایران پدید آورده و نوید دهنده تحقق وعده های انتخاباتی  و زدوده شدن زنگار فقر و فساد و تبعیض از  جامعه است.
از درگاه خداوند قادر متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر، تحت عنایات خاص حضرت بقیة‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) مسألت دارم.
        محمدحسن رحیمیان
  تولیت مسجد مقدس جمکران

کد خبر 1069937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha