حضور مردم در انتخابات نشان ایستادگی پای آرمان های نظام اسلامی است  

حجت الاسلام اکبری نژاد گفت: مردم بصیر ما با حضور خود در انتخابات نشان دادند پای آرمان های نظام  مقدس جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) ایستاده و پاسبان خون شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ۴ تیر ظهر امروز حجت الاسلام « اکبری نژاد» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: برگزاری انتخابات و حضور حداکثری ملت قهرمان و سرافراز ایران در پای صندوق رای و همچون جهاد در راه خداوند است.


امام جمعه موقت رودبار جنوب افزود: یک زمان جهاد در راه خدا این بود که امام (ع) و یارانش جان خود را در راه خدا فدا کنند امروز حضور در پای صندوق رای همچون جهاد بود که برای دفاع از جمهوری اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: علی رغم گله مندی هایی که ملت نسبت به اوضاع اقتصادی کشور و مسائل معیشتی، کارشکنی ها و اختلال ها در بحث انتخابات، مردم جانانه به فرمان ولی امر و رهبرشان لبیک گفته و با حضور کم نظیرشان در پای صندوق رای مشت محکمی بر دهان بدخواهان داخلی و خارجی زدند.


حجت الاسلام اکبری نژاد ابراز کرد: مردم بصیر ما با حضور خود در انتخابات نشان دادند پای آرمان های نظام و امام خمینی (ره) ایستاده و پاسبان خون شهدا هستند.


خطیب موقت جمعه رودبار جنوب ادامه داد: از تمام مردم، زن و مرد که علاوه بر حضور در انتخابات، دیگران را برای نیز شرکت در پای صندوق های رای تشویق کرده و زمینه دولت انقلابی را فراهم کردند تشکر می کنم پیروز نهایی انتخابات مردم شریف هستند.


وی اظهار کرد: سال های سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما متاسفانه با وجود تمامی خدمات هنوز فقر و محرومیتی در بین مردم جنوب کرمان از کشاورز گرفته تا سایر اقشار مردم وجود دارد، این مردم از کمترین حق خود در این شهرستان برخوردار نیستند این مردم همیشه پای نظام بودند و وفاداری خودشان را ثابت کردند و دولت باید از این مردم حمایت کند.

 
حجت الاسلام اکبری نژاد بیان کرد: هفتم تیر شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه را گرامی می داریم، از دستگاه قضایی رودبار جنوب و از تک تک مسئولین پرتلاش قضایی تشکر کرده و آرزوی موفقیت و سربلندی برای این عزیزان داریم.


امام جمعه موقت رودبار جنوب اضافه کرد: قیامت روز غربت است و هیچکس نمی تواند به دیگری کمک کند زیرا در قیامت نزدیکترین افراد آدم از آنها گریزانند هیچکس بار گناه دیگری را بر دوش نمی گیرد.


وی در خاتمه عنوان کرد: دنیا طلبی و محبت دنیا همراه با فریب شیطان موجب می شود که انسان در قیامت به مشکل جدی برخورد کند باید نسبت به مسائل دنیوی و مکر و حیله شیاطین مراقب بود.

کد خبر 1069969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha