توسعه فعالیت های فرهنگی در شهرهای اقماری و روستاهای خدابنده با محوریت کانون های مساجد

قاسملو از توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرهای اقماری و روستاها با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خدابنده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در دیدار با بخشدار بزینه رود اظهار کرد: اجرای طرح پویش کتاب روستا در راستای عدالت فرهنگی و نگاه ویژه به شهرهای اقماری و روستاها انجام شد.

 

داود قاسملو با ارائه گزارشی از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از زمان تصدی مسئولیت در حوزه نشاط اجتماعی، فضای مجازی و انتخابات و حضور حداکثری مردم و تریبون آزاد خاطرنشان کرد: طرح پویش کتاب روستا در راستای عدالت فرهنگی اجرا شد.

 

وی همچنین از توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و نگاه ویژه به شهرهای اقماری و روستاها با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خدابنده خبر داد.

 

در ادامه بخشدار بزرینه رود با تاکید بر محوریت عدالت فرهنگی در اجرای طرح ها و برنامه ها از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده در راستای نشاط اجتماعی، خواستار تمرکز زدایی فعالیت از مرکز شهرستان به شهرهای اقماری شد.

 

رجبی همچنین خواستار همکاری بیشتر ادارات و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در حوزه فعالیت های فرهنگی در شهر بزینه رود شد.

 

کد خبر 1070072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha