دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در زاهدان برگزار شد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان از برگزاری طرح ملی «کوثر رسالت» با عنوان دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در زاهدان خبر داد و گفت: خواهران عضو کانون های فرهنگی و هنری مخاطب اصلی این دوره آموزشی بودند.

« حجت الاسلام مهدی  پودینه » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زاهدان اظهار داشت: طرح ملی «کوثر رسالت» با عنوان دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» به منظور توانمندسازی مادران در زمینه آموزش قرآنی و نماز به فرزندان خود، ویژه خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری در زاهدان برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان، حفظ قرآن با بازی، شهر نمازخانه، نماز تربیت بدون تنبیه و مهارت زندگی کودک از عناوین کارگاه های این دوره آموزشی یاد کرد و ادامه داد: ۳۰ نفراز مادران و ۴۵ نفر از مربیان به ترتیب در نوبت صبح و عصر به مدت دو روز به صورت حضوری و سه روز به صورت مجازی در فضای اسکای روم در این دوره آموزشی شرکت کردند.

 

پودینه با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی به مادران گواهی حضور و به مربیان مدرک قبولی اعطاء می شود.

 

وی افزود: داشتن مدرک لیسانس و عضو کانون فرهنگی و هنری شرایط شرکت مربیان در دوره آموزشی هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان افزود:  سال 98 اولین دوره آموزشی« هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی»  با حضور بیش از 100 نفر برگزار شد و امسال به دلیل شرایط کرونایی جامعه و محدودیت های آن از حضور بیشتر مادران و مربیان در این دوره آموزشی معذور بودیم.

کد خبر 1070084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha